اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح فردا در یزد صورت می‌گیرد

برگزاری همایش سراسری راهکارهای ارتقای خدمات پرستاری

خبرگزاری فارس: سومین همایش سراسری راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و مامایی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزار می‌شود.

برگزاری همایش سراسری راهکارهای ارتقای خدمات پرستاری

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: این همایش 19 تا 21 اردیبهشت‌ماه با محوریت اخلاق حرفه‌ای و ارتباط در پرستاری و با حضور دکتر رواقی مسئول حاکمیت بالینی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در سالن همایش‌های باقرالعلوم(ع) دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود.

طاهره سلیمی افزود: آموزش، پژوهش، بهداشت، مدیریت و درمان با تاکید بر اخلاق حرفه‌ای و ارتباط در پرستاری از مهم‌ترین محورهای این همایش است.

وی هدف از برگزاری این همایش را کسب نظرات و تجارب اساتید پرستاری و مامایی سراسر کشور برای ارتقای خدمات پرستاری و مامایی عنوان کرد و افزود: داوری مقالات با برگزاری چندین کمیته علمی پایان یافت.

سلیمی با بیان اینکه بیش از 420 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است، عنوان کرد: 51 مقاله به شکل سخنرانی و 122 مقاله نیز به شکل پوستر پذیرفته شد.

دبیر علمی سومین همایش سراسری راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات پرستاری و مامایی بیان کرد: در پایان همایش به مقالات انتخاب شده جوایزی اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی 9 کارگاه آموزشی در حاشیه این همایش گفت: کارگاه‌هایی هم‌چون کارگاه تحقیقات کیفی، کارگاه احیای نوزاد، کارگاه خواندن فوری الکتروکاردیوگرام و برپایی چند کارگاه حاکمیت بالینی از جمله کارگاه‌های آموزشی در این همایش سه روزه است.

وی هم‌چنین افزود: یکی از کارگاه‌ها توسط وزارت بهداشت و یک کارگاه نیز توسط دانشگاه تربیت مدرس تهران برگزار می‌شود.

سلیمی افزود: کارگاه‌های آموزشی همایش در محل دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد واقع در خیابان بوعلی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول