اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

پرستاران از انسجام و سازماندهی لازم برخوردار نیستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: متاسفانه پرستاران از انسجام و سازماندهی لازم برخوردار نیستند و نتوانسته‌اند آن گونه که شایسته هستند شأن و جایگاه خود را در جامعه نهادینه کنند.

پرستاران از انسجام و سازماندهی لازم برخوردار نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی نکونام بعد از ظهر امروز در دیدار با اعضای نظام پرستاری این استان اظهار داشت: پرستاری کار مقدس و ارزشمندی است و از جایگاه و شأن والایی در دین اسلام برخوردار است.

وی افزود: پرستاران دارای شأن والایی در جامعه هستند و قشری مهم و خدمت‌‌رسان به شمار می‎روند که این برای هیچ کس قابل انکار نیست.

نکونام با بیان اینکه نگاه ویژه‌ای نسبت به قشر پرستار در جامعه وجود دارد، تصریح کرد: پرداختن به قشر پرستار در دین مبین اسلام بسیار سفارش شده و برهمین اساس شایسته است که به پرستاران توجه ویژه‌ای شود.

وی با بیان اینکه پرستاران استان هنوز به خودیابی لازم دست پیدا نکرده‌اند، گفت: متاسفانه پرستاران از انسجام و سازماندهی لازم برخوردار نیستند و نتوانسته‌اند آن گونه که شایسته هستند شأن و جایگاه خود را در جامعه نهادینه کنند.

امام جمعه شهرکرد، خودیابی پرستاران را لازمه احیای حق و حقوق این قشر مهم جامعه دانست و اظهار داشت: پرستاران با خودشناسی و خودیابی نقش و جایگاه خود در جامعه می‌توانند در احیای حقوق خود گام مهمی بردارند و نقش‎آفرینی واقعی خود را به منصه ظهور برسانند.

نکونام تصریح کرد: پرستاران باید نسیت به جایگاه خود شناخت بیشتری پیدا کنند تا حقوق‌شان احیا شود.

وی ادامه داد: انتظار می‎رود که نظام پرستاری استان یک نظام متشکل، مطالبه‌گر و مدافع حقوق پرستاران باشد و در این راستا بیش از پیش تلاش کند.

نکونام بر ضرورت برگزاری همایش استانی پرستاران تاکید کرد و گفت: در راستای تجلیل از پرستاران استان و بررسی مشکلات و مسائل آن‌ها لازم است یک همایش بزرگ استانی در روز پرستار برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: نظام پرستاری نقش مهمی در پیگیری مطالبات و رفع مشکلات و مسائل پرستاران دارد که باید این نقش خود را پررنگ‌تر کرده و از راهکارهای قانونی در راستای دفاع از حقوق این قشر زحمت‌کش جامعه عمل کند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول