اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی همدان:

3 تن از اراذل و اوباش در همدان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سه تن از اراذل و اوباش و یک توزیع‌کننده حرفه‌ای مخدر در همدان خبر داد.

3 تن از اراذل و اوباش در همدان دستگیر شدند

رسول مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به تلاش نیروی انتظامی برای تأمین آسایش و امنیت مردم اظهار داشت: نیروی انتظامی در همین راستا طرح‌ها و برنامه‌های مختلفی را در دستور کار خود دارد که با ورود به موقع و انجام آنها، در راستای تحقق امنیت و آرامش مردم تلاش‌ می‌کند.

وی ادامه داد: در پی اخبار و اطلاعات به دست آمده مبنی بر وجود معتادان و اراذل و اوباش در باغ‌های یکی از محله‌های همدان، عوامل تجسس کلانتری 15 همدان بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان اضافه کرد: پس از انجام تحقیقات و شناسایی محل مورد نظر عوامل تجسس کلانتری با کمک نیروهای یگان امداد وارد باغ‌های مورد نظر شدند و در همین راستا چهار نفر از تجمع‌کنندگان در این محل را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: از افراد دستگیر شده سه نفر جزو اراذل و اوباش بودند و یک نفر نیز که در کار توزیع‌ مواد مخدر فعالیت داشت، دستگیر شد.

مرادی خاطرنشان کرد: در بازرسی مأموران انتظامی شهرستان از باغ‌ها، مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک نیز کشف و ضبط شد.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: پلیس با تشکیل پرونده در این خصوص، متهمان را به مرجع قضایی معرفی کرد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول