اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

شناسایی اراذل و اوباش کرمان در دستور کار است

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: در بحث شناسایی اراذل و اوباش شهر کرمان اقدامات لازم انجام، لیست‌ها پالایش شده و در دستور کار شورای تأمین شهرستان قرار گرفته است.

شناسایی اراذل و اوباش کرمان در دستور کار است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی شامگاه سه‌شنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان کرمان اظهار داشت: در قانون حجاب و عفاف مصوب سال 85 حدود 316 وظیفه به منظور جاری کردن حجاب و عفاف در جامعه برای دستگاه‌های اجرایی مشخص شده است.
وی بیان کرد: مواردی از این وظایف در حد امکانات دستگاه‌ها نیست و تعدادی نیز زمینه‌ اجرایی شدن آنها وجود ندارد و عملا تعداد محدودی از این وظایف در سطح جامعه عملیاتی شده است.
سعیدی افزود: پیشنهاد ما این است که برای هر دستگاه یک یا دو وظیفه مهم را که امکان عملیاتی شدن وجود دارد، توسط شورای فرهنگی عمومی مشخص شود تا بتوانیم در پایان سال شاهد تأثیر آن در جامعه باشیم.
وی تصریح کرد: در بحث شناسایی اراذل و اوباش شهر کرمان اقدامات لازم انجام، لیست‌ها پالایش شده و در دستور کار شورای تأمین شهرستان قرار گرفته است.
به گزارش فارس در این جلسه مقرر شد تا دیوار نوشته‌هایی از آیات، روایات، اشعار و مطالب مرتبط با حجاب و عفاف در اماکن عمومی مهم و تفرجگاه‌ها در نظر گرفته شود.
همچنین مقرر شد تا دانشگاه شهید باهنر کرمان کار تحقیقاتی، پژوهش و کاربردی در مورد علل بدحجابی در سطح استان کرمان انجام دهد تا در جلسه آینده شورای فرهنگ عمومی مطرح شود.
شهرداری کرمان نیز موظف به برگزاری سمپوزیوم مجسمه‌سازی در ارتباط با حجاب و عفاف شد تا آثار برگزیده در میدان‌ها اصلی شهر نسب شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول