اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ خبر داد:

بازداشت اراذل و اوباش جنوب تهران

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری پنج تن از اراذل و اوباش جنوب تهران طی عملیاتی پلیسی خبر داد.

بازداشت اراذل و اوباش جنوب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ، علیرضا محرابی از دستگیری پنج تن از اراذل و اوباش جنوب تهران طی عملیاتی پلیسی خبر داد و در تشریح واقعه گفت: چندی پیش شماری از شهروندان ساکن باقر شهر تهران به ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ شکایت کردند که چند نفر از اشرار و اراذل و اوباش این منطقه اقدام به ایجاد مزاحمت و درگیری برای شهروندان این محله کرده‌اند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: با توجه به حساسیت موضوع و از آنجا که در حال حاضر در شهر تهران طرح امنیت محله محور در حال اجرا است، بلافاصله دستگیری متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت و پس از شناسایی متهمان، اقدامات برای دستگیری آنها آغاز شد. 
وی در ادامه عنوان کرد: دو نفر از متهمان به نام‌های «حسن» و «امید» در طول تحقیقات شناسایی شدند و مشخص شد که این دو نفر با همدستی دوستان خود اقدام به ایجاد مزاحمت برای شهروندان کرده و در محله به شرارت می‌پردازند. 
محرابی اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضایی تیمی از ماموران پایگاه نهم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ به محل اختفای متهمان اعزام و در عملیاتی پلیسی هر پنج نفر اعضای این باند شرارت را دستگیر کردند.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان تصریح کرد: متهمان در بازجویی به عمل آمده به جرایم خود مبنی بر ایجاد شرارت، درگیری، نزاع، حمل سلاح سرد و ایجاد مزاحمت برای نوامیس، اعتراف کرده و برای انجام تحقیقات بیشتر به بازداشتگاه منتقل شدند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول