اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز خبر داد:

دستگیری 15 نفر از اراذل و اوباش در استان البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز از اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان‌های استان و دستگیری 15 نفر در این رابطه خبر داد.

دستگیری 15 نفر از اراذل و اوباش در استان البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، نادر سرکاری در تشریح این موضوع اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد جدی با عاملان ناامنی و اخلالگران در نظم عمومی، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش که به مدت 5 روز در سطح شهرستان‌های استان البرز به مرحله اجرا درآمد 15 نفر اراذل و اوباش شناسایی و دستگیر شدند .
وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای این طرح که با همراهی خوب شهروندان همراه بود 5 اکیپ عملیاتی از ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی موفق شدند 15 نفر از اراذل و اوباش خطرناک و سابقه‌دار که عمدتا جرایمی چون شرارت، نزاع و مزاحمت برای نوامیس در پرونده اتهامی آنها وجود داشت را دستگیر کنند .
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرم با اشاره به استمرار و تداوم طرح جمع‌آوری و دستگیری اراذل و اوباش در سطح استان، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند .
وی افزود: در بازجویی از متهمان تعداد 4 قبضه سلاح سرد از قبیل شمشیر و قمه کشف و ضبط و اجرای این طرح رضایت‌مندی مردم و اقتدار پلیس را در برخورد با جرایم به همراه داشت .
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول