اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی استان زنجان:

پلیس در برخورد با اراذل و اوباش قاطعانه عمل می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی زنجان گفت: پلیس این استان در برخورد با اراذل و اوباش بسیار قاطع بوده و با آنان بدون هیچ اغماضی به شدت برخورد می‌کند.

پلیس در برخورد با اراذل و اوباش قاطعانه عمل می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، وجیه‌الله موسوی افزود: کسانی که بخواهند امنیت و آرامش جامعه را به هم بزنند، اطمینان داشته باشند پلیس با قاطعیت با اینگونه افراد برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: امنیت یک تولید اجتماعی است و همه باید سهم خود را در این زمینه ایفا کنند، چرا که پلیس برای حفظ امنیت در جامعه، جان خود را نثار می‌کند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: خانواده‌ها در تربیت فرزندان خود باید دقت بیشتری داشته باشند و بر رفتار آنها نظارت کنند و اجازه ندهند فرزندانشان با افراد ناباب رفت و آمد کنند.
وی در ادامه به هنجارشکنان هشدار داد که دیگر زمان شرارت و اوباشگری به سر رسیده است و نیروی انتظامی هرگز اجازه نخواهد داد که افراد شرور با کاری‌های خلاف و خشن، در جامعه رعب و وحشت ایجاد و امنیت و آرامش جامعه را بر هم بزنند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: پنج‌شنبه هفته گذشته سه جوان شرور و قمه به دست که با عربده کشی سبب رعب و وحشت در منطقه کوی فرهنگ در شهر زنجان شده بودند، با حضور به موقع پلیس دستگیر و پس از گرداندن در محل جرم تحویل مراجع قضایی شدند.
موسوی در خاتمه با اشاره به شهادت گروهبان یکم بهزاد جعفری به دست یک قاچاقچی مواد مخدر، افزود: این مامور وظیفه شناس در حین انجام ماموریت مورد حمله قرار گرفته و با ضربه چاقو از ناحیه سینه مجروح و در حین انتقال به بیمارستان به درجه رفع شهادت نایل می‌شود.
 وی ادامه داد: پس از این حادثه و با اقتدار و هوشیاری پلیس، قاتل فراری در کمتر از 24 ساعت در تهران دستگیر شد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول