اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری بوشهر:

مسئولان در توسعه شهری با مدیریت ترافیک هماهنگ باشند

خبرگزاری فارس: مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری بوشهر گفت: مسئولان در اجرای طرح‎های توسعه شهری با مدیریت ترافیک و وضعیت راه‎های شهری هماهنگ باشند.

مسئولان در توسعه شهری با مدیریت ترافیک هماهنگ باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر اکبر توسلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیاز به توسعه هماهنگ شهرها منطبق بر اصول و ضوابط شهرسازی و احداث شهرک‎های جدید وجود دارد اما همزمان با این توسعه و احداث باید مسائل حمل و نقل و مهندسی راه و ترابری و ترافیک نیز بصورت هماهنگ مورد مطالعه و طراحی و اجرا قرار گیرد.

وی افزود: شهرداری بوشهر با نگاهی به چشم‌انداز توسعه و با لحاظ کردن رشد و توسعه روزافزون شهرنشینی سعی دارد با استفاده از ابزار المان‌های مدرن و بکارگیری شیوه‌ها و دستاوردهای علمی روز علاوه بر ساماندهی ترافیک شهری گام مؤثری در راستای قانون‌مداری و برقراری نظم اجتماعی و تامین حقوق شهروندان بردارد.

توسلی تاکید کرد: در همین راستا هدف اساسی مدیریت ترافیک بکارگیری روش‎ها و اقداماتی برای استفاده بهینه و حداکثری از امکانات و تاسیسات موجود و بهبود وضع راه‎ها و افزایش ایمنی بدون آسیب رساندن به محیط زیست است.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری بوشهر یادآور شد: تلاش ما بهبود امور و مرور شهر از طریق مطالعات، برنامه‎ریزی، طراحی، آموزش نظارت و هماهنگی در امر حمل و نقل و ترافیک شهر برای جابجایی ایمن، ارزان، سریع و راحت مسافران، عابران و کالاها است.

وی اضافه کرد: در همین راستا 250 کیلومتر از خیابان‎های شهر بوشهر خط کشی محوری شده است ضمن اینکه بیش از هزار عدد تابلوهای راهنمایی و ارنندگی در معابر این خیابان نصب شده است.

توسلی اصلاح هندسی و ساماندهی هشت تقاطع شهر بوشهر، تجهیز تقاطع‌های شیلات، بی‌سیم و پست بهمنی به چراغ‎های راهنمایی LED و نصب دستگاه کنترل هوشمند، هوشمندسازی تقاطع بی‌سیم بصورت تمام اتوماتیک در شبانه‎روز و نصب دوربین‎های ترافیکی را از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه ذکر کرد.

وی ادامه داد: همچنین خط‌کشی بلوک عابر پیاده به میزان 700 قالب در تقاطعات و معابر شهر بوشهر بوسیله رنگ دو جزیی با ضخامت 2 هزار و 500 میکرون، نصب رفلکتورهای جدا کننده در 11 خیابان حساس شهر بوشهر به تعداد بیش از 8 هزار عدد، نصب 800 متر سرعت‎گیر دو متری در معابر شهر بوشهر و نصب 5 هزار متر جداکننده ترافیکی در خیابان سبزآباد انجام شده است.

مدیر حمل و نقل و ترافیک شهرداری بوشهر گفت: بیش از 25 نقطه حادثه‎خیز بوسیله تجهیزات ترافیکی در شهر بوشهر برطرف و ایمن‎سازی شده و 940 عدد استوانه ایمنی برای کانالیزه کردن و ایمن‎سازی تقاطع شهر بوشهر نصب شده است.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول