اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار عنبرآباد:

معضل بزرگ ترافیک عنبرآباد کم‌عرضی خیابان‌های قدیمی است

خبرگزاری فارس: شهردار عنبرآباد گفت: یکی از معضلات بزرگ ترافیکی در شهر عنبرآباد کم‌عرض بودن خیابان‌های قدیمی این شهر است که همین امر سبب ترافیک سنگین در اکثر این خیابان‌ها می‌شود.

معضل بزرگ ترافیک عنبرآباد کم‌عرضی خیابان‌های قدیمی است

محمد بیدشکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: یکی از معضلات بزرگ ترافیکی در شهر عنبرآباد کم‌عرض بودن خیابان‌های قدیمی این شهر است که همین امر سبب ترافیک سنگین در اکثر این خیابان‌ها می‌شود.

وی بلوار مرکزی و اصلی عنبرآباد را از شلوغ‌ترین این خیابان‌ها دانست و افزود: کار تعریض این معبر از سال گذشته با تبدیل جوب‌های بزرگ به کانیو و تخریب قسمتی از پیاده‌روها آغاز شده است.

بیدشکی تصریح کرد: میان دو تا چهار متر در قسمت‌های تعریض شده به عرض این خیابان اضافه شده است.

وی ابراز داشت: انجام چنین پروژه‌ای با وجود ترافیک سنگین آن در روز کاری بسیار سخت است و به همین دلیل عمده کارها مانند کندن تنه بزرگ درختان، تخریب جداول و پیاده‌روها و در نهایت جدول‌گذاری مجدد، احداث کانیو، مرمت پیاده‌روها و زیرسازی و آسفالت قسمت‌های تعریض شده تا نیمه‌های شب ادامه داشته است.

بیدشکی عنوان کرد: در خیابان شهید مطهری «مسجد جامع» یکی دیگر از خیابان‌های قدیمی شهر عنبرآباد تمام بناهای تجاری و مسکونی آن قدیمی‌ساز و بعضاً از خشت و گل ساخته شده و خیابان را آن قدر محدود کرده بود که در بعضی از قسمت‌ها عرض خیابان به 14 متر می‌رسید.

شهردار عنبرآباد با بیان اینکه باید با تخریب و عقب‌نشینی، عرض این خیابان به 24 متر افزایش یابد، گفت: این کار مهم با همکاری مالکان املاک به سرعت در حال انجام است.

بیدشکی بیان داشت:‌ حدود 80 درصد از بناهای یک لاین این خیابان تخریب و به بیرون شهر منتقل شده است.

وی ابراز داشت: امیدواریم تا پایان سال 92 این خیابان با تعریض کامل به یکی از زیباترین و عریض‌ترین خیابان‌های شهر عنبرآباد تبدیل شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول