اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابتدای مهر ماه

درس اخلاق و خانواده در دانشگاه معارف قم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی از راه‌اندازی درس اخلاق و خانواده به طور رسمی در دانشگاه‌ها خبر داد.

درس اخلاق و خانواده در دانشگاه معارف قم راه‌اندازی می‌شود

غلامحسین گرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به چاپ 15 کتاب‌ درسی جدید دروس معارف اسلامی اظهار کرد: با توجه به نیازهای جدید به طور طبیعی تدوین کتاب‌های معارف در دستور کار قرار گرفته است.

وی به افزوده شدن درس اخلاق و خانواده به دروس این دانشگاه اشاره کرد و گفت: دانشجویان از ابتدای مهر ماه می‌توانند درس اخلاق و خانواده را از بین دروس عمومی انتخاب کنند.

معاون پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی خاطر نشان کرد: معاونت پژوهشی دانشگاه معارف اسلامی دو کتاب در زمینه اخلاق و خانواده زیر نظر آیت‌اللهی و آیت‌الله مظاهری تدوین و چاپ کرده است.

وی عنوان داشت: دو کتاب در حوزه اخلاق، کتاب آئین زندگی ویژه دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی و دو کتاب عرفان عملی از جمله کتاب‌های جدید معارف اسلامی است.

گرامی با اشاره به کتاب‌های تاریخ منتشر شده گفت: کتاب تاریخ امامت که در زمینه حیات سیاسی امامان شیعه بحث می‌کند و کتاب تاریخ تحلیلی صدر اسلام از دیگر آثار منتشر شده دانشگاه معارف اسلامی در سال تحصیلی جدید است.

وی خاطر نشان کرد: کتاب انسان‌شناسی ویژه رشته‌های فنی و مهندسی و کتاب انسان‌شناسی برگرفته از آثار آیت‌الله جوادی آملی در گروه مبانی نظری اسلامی برای سال تحصیلی جدید چاپ و منتشر شده است.

گرامی یادآور شد: کتاب اندیشه اسلامی یک برگرفته از آثار شهید مطهری و ویراست جدید اندیشه اسلامی آیت‌الله سبحانی و دکتر محمدرضایی از دیگر آثار دانشگاه معارف اسلامی بوده که برای سال تحصیلی جدید منتشر می‌شود.

وی عنوان داشت: تلاش داریم متون متنوعی را در حوزه معارف اسلامی تدوین کنیم تا دانشجویان بتوانند از این دروس استفاده کنند.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول