اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با عنوان پارک کودک

نخستین پارک روستایی در هفتکل احداث شد

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی هفتکل از ساخت نخستین پارک روستایی در این منطقه با اعتبار 100 میلیون ریال خبر داد.

نخستین پارک روستایی در هفتکل احداث شد

بیژن بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هفتکل اظهار داشت: این پارک در روستای نمره 2 در جاده هفتکل ـ باغملک در ورودی روستا و در کنار مسجد و مدرسه روستا ساخته شده و به نام پارک کودک نامگذاری شده است.

وی در خصوص اعتبار اختصاص یافته به این پارک نیز گفت: تا کنون حدود 100 میلیون ریال از اعتبارات دهیاری روستا برای پارک کودک هزینه شده است.

عضو شورای اداری هفتکل  اضافه کرد: هم اکنون تعدادی وسیله بازی برای استفاده کودکان و نوجوانان در این پارک نصب شده است که مورد استقبال روستاییان قرار گرفت.

وی در ادامه به بیان اهداف ساخت این پارک پرداخت و گفت: کودکان و نوجوانان روستایی  هم مانند شهری‌ها به محلی برای تخلیه مثبت انرژی و نشاط و شادی خود نیاز دارند لذا دهیاری روستا بر آن شد تا پارک مذکور را احداث نماید.

بهمنی افزود: فاز نخست پارک کودک نمره 2 هم اکنون راه‌اندازی شده و در فازهای بعدی برای رفاه حال روستاییان این پارک قابل توسعه  است.

بخشدار مرکزی هفتکل تصریح کرد: پارک کودک روستای نمره 2، نخستین پارک روستایی در هفتکل است که راه‌اندازی شد ولی برنامه داریم با توجه ظرفیت روستاها در برخی دیگر از آنان نیز پارک احداث کنیم.

وی در ادامه به اجرای طرح هادی در روستای نمره 2 اشاره کرد و گفت: در این طرح خیابان‌ها و معابر روستا جدول‌کشی و آسفالت شده‌اند و تاکنون حدود 2 میلیارد ریال برای بهسازی این روستا هزینه شده است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول