اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم خبر داد

برگزاری هفتمین نمایشگاه مبلمان قم با حضور 90 تولیدکننده

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم از برگزاری هفتمین نمایشگاه مبلمان قم با حضور 90 تولیدکننده خبر داد.

برگزاری هفتمین نمایشگاه مبلمان قم با حضور 90 تولیدکننده

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قم علی اخوان قربانی پیش از ظهر امروز در نشست خبری هفتمین نمایشگاه مبلمان استان قم که در دفتر نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم برگزار شد اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه استان است که در مساحتی حدود 3 هزار مترمربع برگزار خواهد شد.

وی افزود: هفتمین نمایشگاه مبلمان استان قم با بیش از 90 غرفه از 10 تا 13 مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم دایر می‌شود و پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم با بیان اینکه کیفی‌سازی نمایشگاه در دستور کار برگزارکنندگان قرار داشته است گفت: تنها واحدهایی که تولیدات با کیفیت و مرغوب را عرضه می‌کنند در این نمایشگاه ثبت‌نام شده‌اند.

وی ادامه داد: اتحادیه درودگران استان قم همکاری گسترده‌ای با شرکت بین‌المللی نمایشگاه‌های استان قم داشته و کار انتخاب واحدهای شرکت‌کننده را آسان کرده است.

اخوان قربانی با اشاره به شرکت 70 تولیدکننده خارج از استان در هفتمین نمایشگاه مبلمان قم بیان داشت: سعی شده است تولیدکنندگان از تهران و سایر استان‌ها انتخاب شوند که حرفی برای گفتن داشته و تنوع خوبی در محصولات آنها وجود داشته باشد.

وی با اعلام اینکه ساعات بازدید نمایشگاه از 19 تا 24 هر شب خواهد بود گفت: نمایشگاه مبلمان استان قم برای نخستین بار در ماه رمضان برگزار می‌شود و تبلیغات گسترده‌ای نیز برای آن صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم افزود: از جمله مزایایی که برای خریداران و بازدیدکنندگان از هفتمین نمایشگاه مبلمان استان قم در نظر گرفته شده فروش مبل با چک کارمندی بدون سود است.

وی با اشاره به تاکید برگزارکنندگان نمایشگاه به خرید آسان ابراز کرد: با توجه به تعداد زیاد غرفه‌ها، رقابت سالم میان تولیدکنندگان شکل خواهد گرفت و این امر کار خریداران را راحت‌تر می‌کند.

اخوان قربانی ادامه داد: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است با همکاری اتحادیه درودگران استان قم، تولیدکنندگان قمی در نمایشگاه مبل استان‌های دیگر شرکت کنند زیرا این مسئله علاوه بر ایجاد حس رقابت میان تولیدکنندگان سراسر کشور، تنوع در محصولات را نیز در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قم با بیان اینکه ذهنیت خوبی در مورد تولیدات مبل قم در داخل استان وجود ندارد گفت: این در حالی است که برخی کارگاه‌های موجود در تهران از تولیدات استان قم استفاده کرده و خریداران نیز همین کالاها را به نام دیگر استان‌ها تهیه می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول