اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 86 شرکت

هفتمین نمایشگاه مبلمان شهری در اصفهان آغاز به کارکرد

خبرگزاری فارس: هفتمین نمایشگاه مبلمان شهری و چهارمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری با حضور 86 شرکت در محل پل شهرستان اصفهان ظهر امروز افتتاح و تا 22 تیرماه ادامه دارد.

هفتمین نمایشگاه مبلمان شهری در اصفهان آغاز به کارکرد

به گزارش خبر گزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز هفتمین نمایشگاه مبلمان شهری و چهارمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری با حضور مسئولان شهری و استانی در محل پل شهرستان اصفهان آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 9 هزار متر مربع و با مشارکت 86 شرکت، سازمان و موسسه از استان‌های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و شرقی و مرکزی و نیز دو غرفه از شهر های خواهرخوانده فرایبورگ و استانبول دایر شده است.

در این نمایشگاه انواع تجهیزات و خدمات مبلمان شهری، وسایل ورزشی پارک‌ها، تجهیزات ترافیکی، چراغ‌های خیابانی، نورافکن و لامپ LED، بلوک فرش و سنگ فرش، آب‌نما، مجسمه و تندیس‌ها، طراحی و اجرای فضای سبز، بازیافت و مدیریت پسماندها به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه به صورت دو سالانه در شهر اصفهان برگزار می‌شود که در سال جاری هفتمین نمایشگاه اختصاصی بین‌المللی مبلمان شهری و چهارمین نمایشگاه تخصصی خدمات شهری افتتاح شد.

این نمایشگاه تا 22 تیرماه برای بازدید عموم علاقمندان دایر است که 13 دوره آموزشی و دو نشست علمی تخصصی در آن برگزار می‌شود.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول