اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل مدیریت بحران مازندران:

هواپیمای مفقود شده در مازندران سقوط نکرده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل مدیریت بحران مازندران با تایید مفقودشدن یک هواپیمای شخصی از 29 تیرماه تاکنون، گفت: با بررسی‌های انجام شده، به نظر می‌رسد محل مفقودی این هواپیما، حوزه استحفاظی مازندران نیست.

هواپیمای مفقود شده در مازندران سقوط نکرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از رامسر، دو هواپیمای شخصی 29 تیرماه از مبدا قزوین قصد به زمین نشستن در فرودگاه رامسر را داشتند که یکی از هواپیماها به دلیل نامعلومی مفقود شد و اثری از آن نیست.

این هواپیما روز پنج‌شنبه 29 تیر در ساعت 11:30 ارتباط خود را با فرودگاه رامسر قطع و تا به امروز ناپدید شده است.

پس از حادثه عملیات جستجو و نجات به مناطقی که احتمال سقوط هواپیما در آنجا وجود داشت، شروع شد اما هنوز نشانه‌ای از این هواپیمای یافت نشده است.

اعزام بالگرد در ارتفاعات کوهستان‌های رامسر نیز برای پیداکردن این هواپیما بی‌نتیجه بود.

با در دست داشتن GPS باقیمانده و تقریبی از هواپیمای مفقودشده و با کمک‌گرفتن از چوپان‌های محلی، کوهنوردان بومی، جمعیت هلال احمر گیلان، مازندران و نیروی اعزامی از تهران، عملیات جست‌وجو و نجات تا همین لحظه ادامه دارد.

هواپیمای چهارنفره موردنظر 2 سرنشین داشت

مدیرکل مدیریت بحران مازندران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با تایید این خبر گفت: ردیابی از این هواپیمای چهار نفره که دو سرنشین داشت تا زمانی ادامه داشت که شارژ یکی از تلفن‌‌های همراه موجود بود.

هادی خنجری با اعلام اینکه دادگر صاحب هواپیما بود و این هواپیما را خلبانی می‌کرد، بیان داشت: دیگر سرنشین این هواپیما، حسینی رئیس یکی از شعبه‌های بانک پارسیان در تهران بود.

وی با اعلام اینکه پیداکردن این هواپیما به جستجو و امکانات تخصصی نیاز دارد، تصریح کرد: مراجع ذی‌ربط نیز اقداماتی را برای پیدا کردن این هواپیما انجام دادند که تاثیری نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران یادآور شد: با بررسی‌های انجام شده به نظر می‌رسد محل مفقودی این هواپیما، حوزه استحفاظی مازندران نیست.

آخرین خبرها حاکی از شروع جستجوی جدیدی در منطقه اوشیان رامسر به منظور دست یافتن به نتیجه‌ای از این سانحه است.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول