اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل تیم فوتبال سایپا شمال:

اسپانسر باشگاه سایپا شمال مشخص می‌شود/ نام باشگاه تغییر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل تیم فوتبال سایپا شمال قائمشهر گفت: این تیم از مجموعه سایپا خارج شده و به زودی اسپانسر جدید باشگاه در فصل جدید لیگ دسته یک کشور مشخص می‌شود.

اسپانسر باشگاه سایپا شمال مشخص می‌شود/ نام باشگاه تغییر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مهدی پیروزرام ظهر امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری بیان داشت: با توجه به اینکه مسئولان شرکت سایپا سال گذشته به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و کادر فنی عمل نکردند، سایپا شمال از مجموعه آن باشگاه خارج شد.

وی افزود: در حال حاضر مشغول رایزنی با چند اسپانسر خوب در استان هستیم تا این باشگاه با جذب یک اسپانسر قوی بتواند در لیگ موفق عمل کند.

مدیرعامل سایپا شمال گفت: پس از جذب اسپانسر جدید نام باشگاه هم تغییر خواهد کرد.

پیروزرام درباره توافق‌های اولیه واگذاری سایپا شمال به شهرداری قائمشهر تصریح کرد: درمورد واگذاری و قبول اسپانسری این تیم با شورای شهر و شهرداری قائمشهر جلسات خوبی داشتیم.

وی همچنین یادآور شد: این تیم متعلق به مردم قائمشهر بوده و به همین جهت علاقه دارم که فعالیت ورزشی این باشگاه در قائمشهر ادامه باشد.

پیروزرام درباره استقبال دو شهر ساری و بابل از تیم سایپا شمال اذعان داشت: اولویت نخست این تیم با قائمشهری‌ها است که در صورت عدم حمایت اسپانسر در مورد این باشگاه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

مدیرعامل سایپا شمال درباره آغاز تمرینات این باشگاه گفت: تا چند روز آینده با یک مربی خوب بومی وارد مذاکره خواهیم شد و پس از انتخاب سرمربی جدید تمرینات و تست‌گیری از بازیکنان جوان بومی نیز آغاز می‌شود.

وی آغاز تمرینات و تست‌گیری بازیکنان را 10 مرداد خبر داد و اظهار داشت: فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور بر اساس برنامه سازمان لیگ قرار است از 28 شهریور برگزار ‌شود.

پیروزرام در پایان خاطرنشان کرد: به هواداران و دوستداران سایپا شمال قول می‌دهم نگران این تیم نباشند زیرا در فصل جاری با جذب اسپانسر قوی و همچنین انتخاب بازیکنان و کادر فنی خوب در لیگ همچون سال گذشته مدعی خواهیم بود.

انتهای‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول