اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌پذیرایی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از روزه‌داران

خبرگزاری فارس: هزار زائر روزه‌دار در بارگاه ملکوتی حضرت عبدالعظیم (ع) در شب‌های ماه مبارک رمضان پذیرایی می‌شوند.

‌پذیرایی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) از روزه‌داران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در جلسه هیئت امنای آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) که با حضور آیت‌الله محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس، حجت‌الاسلام والمسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرستان ری و دیگر اعضای هیئت امنا برگزار شد، مقرر شد، در طول ماه مبارک رمضان، هر شب از یک هزار نفر و در طول ماه مبارک رمضان از 30 هزار نفر از زائران روزه‌دار در آستان مقدس برای افطار پذیرایی شود.

آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری خاطرنشان کرد: باید برای ارائه خدمات‌ بیشتر به زائران و مجاوران حرم مطهر هرچه می‌توانیم تلاش کنیم تا مبادا زائران در مضیقه قرار بگیرند و ناراضی باشند.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) عنوان کرد: از مسئولان و نهادهای ذیربط می‌خواهم تا در ارتباط با شرایط ترافیکی، تسهیل در رفت و آمد زائران به حرم مطهر، خدمات رفاهی و پوشش صوتی و تصویری در داخل صحن‌ها و اطراف حرم مطهر برای زائران، بررسی‌ و رسیدگی‌های لازم را انجام دهند. 

‌در پایان مراسم معاون امور روحانیون و حوزه‌های علمیه آستان مقدس در خصوص فعالیت‌های مرکز نجوم و رصد سیّاره زهره و همچنین کتاب منتشر شده در این ارتباط گزارش خود را ارائه کرد.

انتهای پیام/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول