اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان:

شرایط برگزاری لیگ بیس‌بال جنوب کشور مهیا است/ ورزشگاه تختی میزان مسابقات می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان گفت: این کمیته با برنامه‌ریزی‌های لازم و حساب شده میزبانی خوبی را در رقابت‌های دور رفت رقابت‌های لیگ بیس‌بال جنوب کشور از خود به نمایش می‌گذارد.

شرایط برگزاری لیگ بیس‌بال جنوب کشور مهیا است/ ورزشگاه تختی میزان مسابقات می‌شود

وحید باطنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با هماهنگی‌های انجام شده با مسئولان هیئت فوتبال استان اصفهان زمین چمن ورزشگاه تختی برای برگزاری رقابت‌های لیگ بیس‌بال جنوب کشور در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: رقابت‌های لیگ بیس‌بال جنوب کشور با حضور پنج تیم از بوشهر، کرمان، اصفهان، هرمزگان و مرکزی و از تاریخ 24 تا 30 تیرماه برپا می‌شود.

مسئول کمیته بیس‌بال استان اصفهان تصریح کرد: استان مرکز میزبانی دور برگشت رقابت‌های لیگ بیس‌بال جنوب کشور را برعهده گرفته است اما زمان دقیق برگزاری این مسابقات هنوز نامشخص است.

وی اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های آتی کمیته بیس‌بال استان اصفهان هماهنگی با مربیان خارجی برای برگزاری دوره‌های مربیگری درجه A , B , C بیس‌بال با حضور تمام مربیان شهرستان‌های استان اصفهان است.

باطنی که کمیته‌اش بخش از هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان است، تاکید کرد: در انتظار لحظه مناسبی هستیم تا جام بیس‌بال ویژه خبرنگاران را با زیبایی هر چه تمام‌تر برگزار کنیم.

وی در مورد مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان استان اصفهان بیان داشت: انتظار داریم با این تغییر مدیریت بهای بیشتری به ورزش بیس‌بال استان اصفهان داده شود.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول