اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کیار:

دامداری‌های کیار ساماندهی می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کیار گفت: با انجام برنامه‎ریزی و اقدامات لازم به‌زودی دامداری‌های سبک و سنگین این شهرستان ساماندهی می‌شود.

دامداری‌های کیار ساماندهی می‌شود

رضا طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: برای ساماندهی و متمرکز کردن دامداران این شهرستان در یک نقطه معین زمین مناسبی شناسایی شده است.

وی افزود: برای تغییر کاربری زمین شناساسی شده به منظور اسکان دامداران این شهرستان در یک نقطه معین از شهر، هماهنگی‌های لازم با منابع طبیعی و جهاد کشاورزی این شهرستان انجام شده است.

طاهری به مشکلات فراروی اجرای این برنامه در مرکز این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: دامداران این شهرستان به خاطر شرایط آب و هوایی مخالف اسکان در زمین شناسایی شده در این نقطه هستند.

فرماندار شهرستان کیار گفت: با شنیدن اعتراضات دامداران این شهرستان با انجام بررسی‌های لازم قرار شد این زمین شناسایی شده برای دامداران دام‌های سنگین این شهرستان در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در حال انجام بررسی‌های لازم برای شناسایی یک زمین مناسب دیگر به منظور اسکان دامداران دام‌های سبک این شهرستان در نقطه‌ای دیگر از شهر شلمزار هستیم.

طاهری افزود: فرمانداری این شهرستان تمام تمهیدات لازم را به منظور رساندن آب، برق، گاز و سایر امکانات لازم به زمین شناسایی شده برای دامداران این شهرستان انجام داده است.

وی بیان اینکه در حال حاضر حرکت دادن دامداران شهر شلمزار به آلودگی این شهر منجر می‌شود، گفت: اسکان دادن دامداران در یک نقطه معین از برنامه‌های اولویت‌دار فرمانداری کیار است و در این زمینه تمامی تلاشمان را انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول