اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس مصوبه کمیسیون تنظیم بازار مازندران

قیمت مرغ در مازندران 5500 تومان اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم بازار استان قیمت هر کیلوگرم مرغ 5 هزار و 550 تومان برای مصرف‌کننده اعلام شد.

قیمت مرغ در مازندران 5500 تومان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران، مهدی عباسی از تعزیر عرضه‌کنندگان متخلف مرغ در این استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه براساس مصوبه کمیسیون تنظیم بازار استان قیمت هر کیلوگرم مرغ 5 هزار و 550 تومان برای مصرف‌کننده اعلام شد، افزود: با توجه به این مصوبه در صورتی که عرضه‌کنندگان مرغ در استان بالاتر از نرخ مصوبه اقدام به فروش مرغ کنند با گزارش بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت مازندران و مجامع امور صنفی به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران یادآور شد: با معرفی متخلفان به تعزیرات حکومتی پرونده‌ها خارج از نوبت رسیدگی در یک شعبه ویژه بررسی و در صورت احراز تخلف با آنها با اشد مجازات برخورد قانونی می‌شود.

عباسی تصریح کرد: برای کنترل بر بازار طرح نظارتی ویژه ماه مبارک رمضان اقداماتی در استان با حضور بازرسان و نماینده تعزیرات حکومتی در حال انجام است و از واحدهای صنفی بازرسی می‌شود.

وی در مورد پرونده‌های وارده مرغ و تخم‌مرغ در چهار ماهه سال‌جاری اذعان داشت: از ابتدای سال جاری 192 فقره پرونده عرضه‌کنندگان مرغ و تخم مرغ به شعب ارسال شده که از این تعداد 189 فقره مختومه شده و متخلفان به مبلغ 600 میلیون و 27 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول