اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد

ورود 3 هزار تن مرغ طی 10 روز آینده به زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: طی 10 روز آینده 3 هزار تن مرغ از طریق ترکیه وارد استان زنجان می‌شود.

ورود 3 هزار تن مرغ طی 10 روز آینده به زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی معصومی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر مشکلی در سطح استان برای توزیع مرغ وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای کنترل قیمت مرغ در استان زنجان انجام شده است، افزود: پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از تمهیدات اخذ شده برای کنترل بازار گوشت گوساله و گوسفندی در زنجان خبر داد و افزود: گوشت گوساله و گوسفند به صورت لاشه‌ای از استان‌های تهران و سیستان‌وبلوچستان وارد استان زنجان می‌شود.

وی با اشاره به توزیع گوشت گوساله، مرغ و گوسفندی در نمایشگاه‌های طرح ضیافت تصریح کرد: مشکلات استان در زمینه کمبود گوشت تا چند روز آینده به طور کامل حل می‌شود.

معصومی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق بررسی‌های انجام شده چهار قلم در استان زنجان در چهار ماه گذشته با کاهش قیمت مواجه شده است.

وی با بیان اینکه 42 قلم از کالاها با افزایش قیمت مواجه هستند، افزود: عمده مشکلات استان در یک ماه گذشته در زمینه مواد پروتئینی از جمله گوشت مرغ بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان از معدود استان‌هایی است که قیمت مرغ به قیمت مصوب 4 هزار و 700 تومان در حال حاضر به فروش می‌رسد، افزود: در برخی از استان‌ها این رقم به 7 هزار و 500 تومان افزایش یافته است.

وی از توزیع 35 تن مرغ از امروز در سطح استان خبر داد و افزود: قراردادی که با اتحادیه مرغداران منعقد شده است مرغ مورد نیاز استان تامین می‌شود.

معصومی قیمت شن بادامی را در حال حاضر 28 هزار ریال در هر تن عنوان کرد و یادآور شد: ماسه نیز به قیمت 30 هزار ریال در هر تن به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول