اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دنبال تصادفات متعدد

رئیس دادگستری اهر از کندی عملیات اجرایی بزرگراه اهر - تبریز انتقاد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری اهر با انتقاد از کندی عملیات اجرای بزرگراه اهر – تبریز گفت: این امر باعث تصادفات مکرر در این جاده شده است.

رئیس دادگستری اهر از کندی عملیات اجرایی بزرگراه اهر - تبریز انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری ظهر امروز در جلسه شورای اداری اهر اظهار کرد: همه روزه شاهد تصادفات مکرر جاده‌ای در مسیر اهر ـ تبریز و داغدار شدن جمعی از شهروندان هستیم که امیدواریم در سال جدید با اختصاص اعتبارات لازم در اجرای این پروژه تسریع شود.

این مقام مسئول قضایی، از آمادگی دستگاه‌های قضایی برای حمایت و همراهی با سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد اشتغال در منطقه خبر داد.

وی افزود: خوشبختانه امنیت لازم برای سرمایه‌گذاری در این شهرستان فراهم است و آمادگی داریم در کمترین زمان ممکن به مراجعات قضایی و حقوقی سرمایه گذاران در کمترین زمان و خارج از نوبت رسیدگی کنیم.

نظری در ادامه یکی از سیاست‌های اصلی دستگاه قضایی را تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و کاهش زمان رسیدگی در زمینه تکریم ارباب رجوع عنوان کرد.

وی همچنین بر تلاش همگانی در زمینه تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تأکید کرد.

نظری، هدف از نامگذاری سال 91 به عنوان سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را حمایت گسترده از تولیدات داخلی و تشویق استفاده از کالاهای ساخت داخل دانست که می‌تواند زمینه قطع وابستگی به بیگانگان را از نظر اقتصادی فراهم کند.

وی اضافه کرد: یکی از راهکارهای مهم و اصلی تحقق استقلال کامل اقتصادی فرهنگ‌سازی است چرا که باید ملت توجه کنند، استفاده از محصولات داخلی موجب ارتقای صنعت،بالندگی کشاورزی و سایر تولیدات داخلی می‌شود.

نظری با اشاره به توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان برای فلج کردن اقتصاد کشور گفت: معاندان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی در طول بیش از سه دهه گذشته، تهدیدات و تحریم‌های گسترده‌ای را علیه ایران به راه انداخته‌اند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول