اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت قایقرانی استان البرز خبر داد

آغاز اردوی تیم ملی کاناپولوی ایران در استان البرز

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت قایقرانی البرز از آغاز اردوی تیم ملی کاناپولوی جوانان کشورمان در این استان خبر داد.

آغاز اردوی تیم ملی کاناپولوی ایران در استان البرز

حسین خیرالهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین امتیازات استان البرز بهره‌مندی از امکانات ورزشی و همچنین طبیعت و آب و هوایی است که برای تمرینات تیم‌های مختلف ورزشی مناسب است.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه نمی‌توان تمرینات تیم‌های باشگاهی و ملی در حوزه شنا و قایقرانی را در بسیاری از استان‌ها برگزار کرد، چرا که در این مناطق امکانات طبیعی و همچنین سخت‌افزاری برای این مهم وجود ندارد.

سرپرست هیئت قایقرانی استان البرز افزود: این در حالی است که ما در استان البرز تجهیزات ورزشی و همچنین موقعیت جغرافیایی خوبی داریم که به عنوان یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود.

خیرالهی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا از همه ظرفیت‌های موجود به درستی و به طور کامل استفاده می‌شود، گفت: پیش از تشکیل استان البرز به صورت رسمی، امکانات ما تحت شعاع تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری تهران قرار داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر و با توجه ویژه‌ای که مدیریت کلان استان و همچنین اداره کل ورزش و جوانان داشته و تخصیص اعتبارات مناسب، شرایط تغییر کرده و از امکانات ورزشی موجود نیز بهره‌برداری مطلوبی برای پیشرفت ورزش کشور و استان می‌شود.

سرپرست هیئت قایقرانی استان البرز اضافه کرد: در همین زمینه چندی پیش مدیریت و کادر فنی تیم ملی کاناپولو کشورمان از استان البرز بازدید کردند و با مشاهده شرایط مناسب، اردوی آماده‌‌سازی تیم ملی در رده جوانان را در این استان برگزار می‌کنند.

خیرالهی گفت: این اردو از صبح امروز شنبه هفتم مردادماه در دریاچه پارک مادر هشتگرد آغاز می‌شود و به مدت یک ماه به طول می‌انجامد.

وی تاکید کرد: هیئت قایقرانی استان البرز تمام تلاش خود را برای حمایت از این تیم، تامین امکانات و تجهیزات مورد نیاز انجام داده و در طول برگزاری اردو نیز هر گونه حمایتی را از تیم ملی کاناپولو جوانان ایران به عمل می‌آوریم.

به گفته خیرالهی، این تیم خود را برای حضور در مسابقات جهانی کاناپولو که شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

انتهای‌پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول