اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی خبر داد

افزایش 60 درصدی کشف کالای قاچاق در استان مرکزی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از افزایش 60 درصدی کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل در سطح استان خبر داد.

افزایش 60 درصدی کشف کالای قاچاق در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رضا احمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اراک اظهار داشت: طی یک ماه اخیر 16 میلیارد و 429 میلیون و 272 هزار ریال کالای قاچاق با تلاش ماموران انتظامی استان کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 60 درصدی کشفیات کالاهای قاچاق هستیم.

وی تصریح کرد: عمده‌ترین کالاهای کشف شده مواد خوراکی، بهداشتی و آرایشی و فرآورده‌های نفتی است که در این راستا 106 نفر دستگیر و 37 دستگاه خودرو نیز از آنان ضبط شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان اینکه تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی مستلزم مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز است ادامه داد: آسیب‌های ناشی از آثار مخرب پدیده شوم قاچاق کالا بر هیچ کس پوشیده نیست که می‌طلبد در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.

احمدی گفت: مبارزه با کالای قاچاق تضمین‌کننده حمایت از تولید ملی است و برای تحقق تولید ملی باید به مبارزه جدی با این پدیده پرداخت.

وی خاطر نشان ساخت: بدون شک آگاهی‌رسانی و همراه کردن مردم و خانوارها برای از بین بردن تقاضا برای مصرف کالاهای خارجی و به تبع آن جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و مبارزه جدی با این پدیده نقش بسیار مؤثری در شکوفا شدن اقتصاد داخلی دارد.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول