اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین:

باغ قلهک مرصادی برای روباه پیر شد

خبرگزاری فارس: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین طی بیانیه اعلام کرد: خداوند باغ قلهک را مرصادی برای انگلیسی‌ها قرار داد.

باغ قلهک مرصادی برای روباه پیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد قزوین طی بیانیه در رابطه با اخراج سفیر انگلیس از ایران اعلام کرد: استعمار پیر عنوانی شایسته برای فریبنده‌ترین و شقی‌ترین حکومتی در عالم است که در سراسر کره خاکی مستقیم یا با واسطه دست به اعمال ننگینی می‌زند که همه آنها با هدف پلید استعمار و برده‌داری به اشکال کهن و مدرن انجام می‌پذیرد.
در ادامه آمده است: این روباه پیر توانسته با چند صد سال تلاش، جای پای خویش را در خاک پاک کشور عزیزمان نیز محکم کند، حکومت انگلستان،‌ این علف هرز، با وجود تمام تلاش‌هایی که پس از انقلاب اسلامی برای کنده شدن شر این شیطان بزرگ انجام شده؛‌ تخم پلید خود را در خاک پاک کشورمان افشانده بود.
این بیانیه تصریح می‌کند: این گرگ‌های در لباس میش؛ آموزه‌های خود را به گروهی از جوانان و مردم ساده‌اندیش منتقل کردند، کاری که سبب می‌شد تا نتوانیم دوست را به درستی از دشمن بازشناسیم، در چند سده‌‌ اخیر، در هر آشوب و بلوایی،‌ ردپای روباه پیر به وضوح دیده می‌شد و انتهای تمام خطوط فتنه و فتنه‌انگیزی به لانه‌ این رژیم دیو سیرت ختم می‌شد اما افسوس که کمبود بصیرت در ایران اسلامی موجب اجبار بر سکوت فرزندان صالح ملت می‌گشت.
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد  قزوین خاطرنشان کرده است: اما خداوند سبحان مکر آنان را سرانجام خنثی کرد به طوریکه پس از ماجرای اسف‌انگیز باغ قلهک، دست این دروغگویان و دشمنان ملت برای اقشار و افراد مختلف رو شد و به همه ثابت شد که این استعمار‌گران پیر،‌ هرگز به حق خود راضی نیستند و حقوق هیچ انسان دیگری را نیز محترم نمی‌شمارند.
در ادامه آمده است: در این میان، نمایندگان ملت مسلمان ایران، با اقدامی هوشیارانه و به نمایندگی از توده‌های مردم و دل ستم‌کشیده‌ متعهدان و دوستداران ایران،‌ دست این نامردمان را تا حد زیادی کوتاه کردند و آنان را به جای خود نشاندند و خداوند باغ قلهک را برای آنان مرصادی دیگر قرار داد.
در این بیانیه تأکید شده است: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد قزوین به نمایندگی از ملت شریف ایران به خصوص قشر دانشگاهی این سرزمین، حمایت خود را از این حرکت شجاعانه فرزندان میهن اعلام می‌دارد و بدینوسیله اعلام می‌کند که هر دستی، ‌با هر قدرتی و هر نفوذی، بخواهد به حقوق و خاک ملت شریف ایران دست‌درازی کند،‌ به تیغ تیز شرف و ایمان فرزندان ملت قطع خواهد شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول