اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل خبر داد

صدور شماره مستخدم برای 676 نیروی قراردادی و طرحی

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اردبیل گفت: تاکنون برای 676 پذیرفته شده آزمون تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و طرحی شماره مستخدم صادر شده است.

صدور شماره مستخدم برای 676 نیروی قراردادی و طرحی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عادل علیپور ظهر امروز در جلسه کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان اظهار داشت: استان اردبیل به عنوان آغاز کننده طرح تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و طرحی و شرکتی تاکنون توانسته است در ساماندهی این نیروهای موفق عمل کند و گزارش عملکردی نیز در این زمینه به تهران ارائه کند.

وی با اشاره به دغدغه برخی از نیروهای طرحی و قراردادی در سالیان گذشته در خصوص تثبیت شغلی و دریافت حقوق و مزایا خاطرنشان کرد: آزمونی را اسفند سال گذشته با حضور 472 نفر نیروی طرحی و همچنین نیروهای قراردادی و شرکتی برگزار کردیم و از دستگاه‌های اجرایی نیز خواستیم تا چارت سازمانی و پست‌های بلاتصدی خود را اعلام کنند تا از طریق جذب نیروها بتوان بر اساس طبقه‌بندی مشاغل استخدام پیمانی نیروهای را انجام داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل به مراحل مختلف برگزاری آزمون با هدف انتقال نیروهای پذیرفته شده در مناطق محروم  و همچنین ساماندهی نیروهای انتقال یافته از کلان‌ شهرها را یادآور شد و گفت:‌ ما با برگزاری آزمون عمومی و مراحل مختلف گزینش در مجموع با حضور 753 نفر اسفند سال گذشته آزمون را برگزار کردیم تا بتوانیم ساماندهی واقعی نیروهای طرحی، شرکتی و قراردادی را شاهد باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیپور با اعلام اینکه در کنار این نیروها برای 107 نفر از مشمولان رای وحدت رویه 555 دیوان عدالت نیز بر اساس مستندات تعیین تکلیف واقعی انجام شده است، یادآور شد: برای 63 نفر از این نیروها تاییدیه لازم گرفته شده و 44 نفر مابقی نیز در حال اخذ مجوز لازم و تاییدیه نهایی برای تبدیل وضعیت هستیم.

این مسئول به مشکل به وجود آمده در چند دستگاه اجرایی در تبدیل وضعیت نیروها و برخورداری نیروهای انتقال یافته است تهران به مرکز استان و شهرستان‌ها اشاره کرد و افزود: چهار نفر در آموزش و پرورش که از نیروهای قراردادی بودند در انتقال از مرکز کشور به استان اردبیل قرار بود استخدام پیمانی شوند که در این باب مشکلاتی به وجود آمده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل تاکید کرد: سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز زیر‌بار استخدام نیروها با مشاغل مقطع کاردانی نمی‌رود و مدعی است که مجوزی برای تبدیل وضعیت نیروها وجود ندارد.

علیپور در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از همکاری خوب اکثر دستگاه‌های اجرایی در برگزاری آزمون و اعلام نتایج در کمتر از یک ماه ادامه داد: با تسریعی که در فرایند تبدیل وضعیت به وجود آمد امیدواریم به سرعت حکم استخدام پیمانی نیروها را صادر کرده تا این نیروها از طریق ردیف استخدامی تعیین شده حقوق و مزایای خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود با اعلام اینکه تا دو هفته آینده تمامی نیروهای استخدام شده پیمانی حکم خود را دریافت می‌کنند، اظهار داشت: 676 نفر مستخدمی که شماره استخدامی آنها صادر شده و تمام مراحل استخدامی خود را سپری کرده‌اند با انتقال به شهرستان‌ها و مناطق مختلف با تعهد 10 ساله خدمت در آن مناطق مشغول کار و فعالیت خواهند بود.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول