اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک لرستان خبر داد

مسابقات 8 جانبه ژیمناستیک غرب کشور در لرستان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک استان لرستان گفت: در شهریور‌ماه سال جاری یک دوره مسابقات هشت جانبه ژیمناسیک غرب کشور به میزبانی استان لرستان برگزار می‌شود.

مسابقات 8 جانبه ژیمناستیک غرب کشور در لرستان برگزار می‌شود

حمزه امین‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: تاریخچه ورزش ژیمناستیک لرستان به سال 1351 توسط مرتضی جزایری برمی‌گردد و در سال 54 مسابقات کشوری در این استان برگزار شده است.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان لرستان گفت: در شهریورماه سال جاری یک دوره مسابقات هشت جانبه غرب کشور به میزبانی استان لرستان در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی به اهمیت آموزش ژیمناستیک اشاره کرد و اظهار داشت: در بخش آموزش فعالیت‌های متعددی از جمله انعقاد قرارداد یک ساله با شاهرخ ‌نور مدرس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران بسته شده که در ماه سه روز در هیئت استان برای دانش‌افزایی مربیان لرستان حضور داشته باشد.

وی افزود: پس از گذشت 32 سال و برای نخستین ‌بار یک دوره کلاس مربیگری درجه دو بانوان به میزبانی شهرستان خرم‌آباد برگزار شده است.

امین‌منش یادآور شد: طی یک سال گذشته بعد از گذشت 10 سال یک دوره کلاس داوری درجه سه هنری به میزبانی شهرستان خرم‌آباد برگزار شده است.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان لرستان گفت: از آنجایی که رشته ورزشی ژیمناستیک در پایه دوم ابتدایی اجباری شده است، هیئت ژیمناستیک استان لرستان با کمک سازمان آموزش و پرورش این استان سعی بر این دارد که بیش از 10 کلاس مربیگری درجه سه و سه کلاس داوری درجه سه هنری در دو بخش آقایان و بانوان در شهرستان‌های تابعه لرستان برگزار کند.

وی اظهار داشت: این هیئت در بخش مسابقات برای نخستین‌ بار لیگ استانی را در بخش آقایان راه‌اندازی کرده تا سایر شهرستان‌های لرستان در این رقابت‌ها حضور داشته باشند، تا استعدادهای نهفته را شناسایی و تیم قدرتمندی را راهی مسابقات رسمی فدراسیون کند.

امین‌منش با بیان اینکه به مناسبت عید سعید فطر یک دوره مسابقات استانی در بخش بانوان برگزار می‌شود، گفت: اعزام تیم دانش‌آموزی (پسران) مقطع ابتدایی با همکاری هیئت استان در پنج و شش شهریورماه به مسابقات یزد انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در بخش فرهنگی برگزاری چهارمین جشنواره روز ملی ژیمناستیک به میزبانی شهرستان   خرم‌آباد در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول