اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی:

ایلام رتبه اول ژیمناستیک کشور را داراست

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی گفت: ایلام رتبه اول ژیمناستیک کشور را داراست.

ایلام رتبه اول ژیمناستیک کشور را داراست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جعفر درویش‌زاده ظهر امروز در مجمع ژیمناستیک استان ایلام اظهار داشت: این مهم با ارزیابی فدراسیون ژیمناستیک طی سال 1390 حاصل شده که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: این رویداد شایستگی همه مجموعه دست‌اندرکاران ورزش استان از مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام تا اعضای و رئیس هیئت ژیمناستیک استان ایلام را می‌رساند.

این مسئول اضافه کرد: یکی از وظایف فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ارزیابی از نقاط ضعف و قدرت هیئت‌های ورزشی در سراسر کشور است.

درویش‌زاده تصریح کرد: خوشبختانه در بخش ژیمناستیک و به ویژه در بخش ایروبیک معدل‌گیری انجام شده و استان ایلام رتبه نخست در کشور را کسب کرده است.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی گفت: در روزهای گذشته در سفری که به استان کرمان داشتم به ورزشکاران کرمانی که از ورزشکاران مطرح ژیمناستیک هستند اعلام کردم که استان ایلام خیز بلندی در ورزش ایروبیک برداشته و در واقع رقیبی جدی برای ورزشکاران کرمانی است. 

وی ادامه داد: استان ایلام در سال‌های اخیر خیز بزرگی در این رشته ورزشی برداشته و علامت قهرمانی در تیم ملی و مسابقات کشوری خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: هفته گذشته در کمپ تیم ملی اردویی برگزار بود که 100 درصد بدنه این تیم از ورزشکاران ایلامی بودند که جای خوشحالی دارد.

درویش‌زاده تصریح کرد: پس از استان ایلام ورزشکاران کرمانی در ردیف دوم افراد شکل دهنده تیم ملی ایروبیک جمهوری اسلامی بودند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول