اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان:

بستر لازم برای پیشرفت ژیمناستیک اصفهان فراهم شده است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک استان اصفهان گفت: بستر خوبی برای پیشرفت رشته ژیمناستیک در استان اصفهان به وجود آمده و نیروهای جوان و علاقه‌مندی که مسئولیت کمیته‌های مختلف را بر عهده دارند، از فرصت به وجود آمده استفاده کنند.

بستر لازم برای پیشرفت ژیمناستیک اصفهان فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اصغر نکوگل صبح امروز در نشست هیئت رئیسه هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با روسا و نایب رئیسان هیئت‌های شهرستانی اظهار کرد: پس از بررسی‌های انجام شده تعدادی از نیروهای جوان و فعال در رشته ژیمناستیک به عنوان مسئولان کمیته‌ای مختلف هیئت معرفی شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ژیمناستیک اصفهان نمی‌تواند در سطح کشوری در بین استان‌های مدعی قرار گیرد، تاکید کرد: در زیر شاخه‌های ژیمناستیک مانند ایروبیک، ریتمیک و ترامپولین فضا برای پیشرفت فراهم شده است بنابراین ورزشکاران باید از فضای ایجاد شده به بهترین نحو استفاده کنند و نباید منتظر فدراسیون و هیئت ماند.

نکوگل با اشاره به ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون و اختصاص درجه عالی به هیئت ژیمناستیک استان اصفهان تصریح کرد: به تمام برنامه‌ها و آیین نامه‌هایی که از سوی فدراسیون به هیئت اصفهان ارسال می‌شود، جواب داده می‌شوند.

وی ادامه داد: قرار است پس از سال‌ها دوره مربیگری درجه دو برگزار شود و انتظار می‌رفت هیئت‌های شهرستانی از برگزاری این دوره استقبال کرده یا حداقل به هیئت استان خبر بدهند که نیرویی ندارند.

فعالیت گسترده در فراگیر در زیر شاخه‌های ژیمناستیک

در ادامه این نشست دبیر هیئت ژیمناستیک استان اصفهان نیز سیاست هیئت ژیمناستیک در سال جاری را فعالیت گسترده و فراگیر در زیر شاخه‌های ژیمناستیک عنوان کرد.

حمیدرضا پارسی‌منش با اشاره به درجه عالی هیئت ژیمناستیک استان اصفهان در سال 90 این مهم را وابسته به تشکیل ستاد مدیریتی در هیئت استان و ارسال مستند تمام فعالیت‌های صورت گرفته به فدراسیون دانست.

وی با بیان اینکه به دلیل تکامل و پیچیدگی ژیمناستیک هنری نمی‌توانیم به سطح یک جهانی برسیم، تاکید کرد: در سایر زیر شاخه‌های ژیمناستیک امکان پیشرفت بیشتر فراهم بوده و اصفهان می‌تواند در مبحث قهرمان پروری حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

دبیر هیئت ژیمناستیک استان اصفهان با بیان اینکه پیش‌تر در ژیمناستیک به صورت جزیره‌ای عمل می‌شد، تصریح کرد: برای استفاده بهینه از ظرفیت نیروی انسانی موجود در ژیمناستیک استان اصفهان، از برخی افراد جوان و فعال در این رشته برای پذیرفتن مسئولیت کمیته‌ها دعوت به همکاری کردیم و امیدواریم با ارتباطات و تجارب موثر در قالب برنامه مدون برنامه ریزی صورت گیرد.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول