اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس بنیاد مسکن آبادان خبر داد

واگذاری 1000 قطعه زمین به اقشار کم‌درآمد آبادان

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آبادان از واگذاری 115 قطعه زمین به اقشار کم‌درآمد آبادانی خبر داد.

واگذاری 1000 قطعه زمین به اقشار کم‌درآمد آبادان

عبدالرزاق عباسیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: در راستای تأمین مسکن برای زوج‌های جوان و اقشار کم‌درآمد فاقد مسکن در شهرستان آبادان تاکنون یک‌ هزار و 115 قطعه زمین با مجموع متراژ 56 هزار مترمربع به متقاضیان واگذار شده ‌است.

وی افزود: این تعداد زمین به متقاضیان شهری مسکن واگذار شده و به افراد فاقد مسکن ساکن در مناطق روستایی زمین‌ اهداء خواهد شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آبادان با اشاره به اینکه تاکنون برای بیش از 8 هزار و 700 ملک روستایی در آبادان سند صادر شده ‌است، خاطرنشان کرد: بیش از 8 هزار و 700 فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی و تجاری روستایی در آبادان صادر شده و در اختیار مالکان قرار گرفته‌است.

عباسیان ادامه داد: این تعداد سند روستایی در راستای برنامه‌های سوم و چهارم توسعه کشور و در سطح 82 روستا در شهرستان آبادان صادر شده‌اند.

وی هم‌چنین تصریح کرد: با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان آبادان تاکنون 90 درصد از واحدهای مسکونی و تجاری در روستاهای شهرستان آبادان دارای سند ملکی شده‌اند.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آبادان در پایان از صدور 967 فقره پروانه ساخت برای واحدهای مسکونی روستایی خبر داد و گفت: صدور پروانه ساخت برای واحدهای مسکونی در روستاها نیز از جمله‌ کارهای مهمی است که در راستای خدمت‌رسانی به مردم محروم روستاها و برای افزایش میزان رضایتمندی آنها انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/صا20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول