اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بدون اطلاع قبلی رخ داد

قطع چند ساعته آب در مناطقی از شیراز

خبرگزاری فارس: عدم اطلاع‌رسانی در مورد قطع چند ساعته آب در مناطقی از شیراز ساکنان این مناطق را دچار مشکل کرد.

قطع چند ساعته آب در مناطقی از شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، بعد از ظهر دیروز و امروز از حدود ساعت دو بعد از ظهر آب مناطق سه و برخی از مناطق یک شهری شیراز شامل معالی آباد، صنایع، شهرک گلستان و...  به علت نامعلومی قطع شد.

خبرنگار فارس در تماس با مرکز امداد و حوادث آب و فاضلاب شیراز جویای علت این مطلب شد که در پاسخ کاهش حجم مخازن و زمان‌بری آب‌گیری مجدد، علت قطع چند ساعته آب عنوان شد.

بر این اساس برای اطلاع از کم و کیف حجم مخازن، خبرنگار فارس سعی در تماس با آب و فاضلاب شهری کرد که به دلیل پاسخ ندادن ابهامات در این زمینه رفع نشده باقی ماند هر چند روابط عمومی آب و فاضلاب استان هرگونه مشکل در منابع آبی فارس (به غیر از شهر شیراز) را رد کرد.

این در حالی است که، الله‌بخش نظرپور مدیرعامل آبفای شیراز هفته قبل در سیمای فارس و محمدعلی قلندری سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان فارس نیز در همان هفته در جمع اصحاب رسانه هیچ اشاره‌ای به کاهش حجم مخازن و قطعی احتمالی آب نکردند.

در بسیاری از استان‌های کشور حجم مخازن آب به صورت روزانه در سایت‌های مربوطه به طور دقیق درج شده و هرگونه قطعی احتمالی آب از طریق رسانه‌های عمومی اطلاع‌رسانی می‌شود.

به گزارش فارس، عدم اطلاع رسانی در مورد قطع آب باعث شد که مخازن ذخیره مجتمع‌ها و آپارتمان‌ها که برای پر شدن به چند ساعت زمان نیاز دارند تا ساعت تنظیم این گزارش خالی بوده و مردم در مناطق مرتفع شهر شیراز همچنان با نبود دستگاه‌های خنک کننده آبی و آب شرب در شب عید مواجه شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول