اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنعت، معدن و تجارت گیلان:

مجریان طرح‌های نیمه تمام گیلان ثبت‌نام کنند

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی توسعه و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان آخرین مهلت ثبت‌نام مجریان طرح‌های نیمه تمام استان در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت را 20 مرداد جاری عنوان کرد.

مجریان طرح‌های نیمه تمام گیلان ثبت‌نام کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد آراسته پیش از ظهر امروز در جلسه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با بیان اینکه 20 مرداد جاری آخرین فرصت برای ثبت‌نام طرح‌های نیمه تمام است، اظهار کرد: مجریان طرح‌های نیمه تمام گیلان هر چه سریع‌تر در سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت‌نام کنند.

وی، میزان سرمایه‌گذاری طرح‌های نیمه تمام صنعتی را بالغ بر 5 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: مجریان طرح‌های نیمه تمام حداکثر تا تاریخ مذکور فرصت دارند با مراجعه به سایت http://WWW.Behinyab.ir نسبت به تکمیل اطلاعات و مشخصات خود اقدام کنند.

این مسئول، اضافه کرد: بقیه طرح‌های صنعتی نیز حداکثر تا پایان مرداد جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت مذکور اطلاعات مربوطه را تکمیل کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجریان طرح‌های مذکور باید پس از تکمیل ثبت مشخصات خود در این سایت مراتب تایید ثبت‌نام را از طریق کارشناس مربوط به طرح خود در حوزه اداره برنامه‌ریزی و توسعه صنعتی در سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان پیگیری کنند.

به گفته آراسته، پس از مهلت مقرر، مبنای ارائه هرگونه خدمات دولتی مانند پرداخت تسهیلات و استعلام‌های مربوط به طرح‌های مذکور، تکمیل ثبت نام آنها در سایت مذکور است.

وی یادآور شد: تمام طرح‌های نیمه تمام صنعتی که نسبت به ثبت مشخصات و تکمیل اطلاعات خود در این سایت اقدام نکنند طرح راکد صنعتی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول