اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره نظارت بر بهداشت دامپزشکی کرمان:

500 کیلوگرم گوشت فاسد در کرمان ضبط شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: 500 کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف از یک مرکز خیریه در کرمان ضبط و معدوم‌سازی شد.

500 کیلوگرم گوشت فاسد در کرمان ضبط شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، مینا قاضی‌زاده با اشاره به نظارت دقیق دامپزشکی استان کرمان بر تمام مراکزی که به نحوی با مواد خام دامی در ارتباط هستند، اظهار داشت: این مراکز شامل مراکز عرضه، رستوران‌ها، آشپزخانه‌ها و ... است.
وی افزود: طی چند روز گذشته حدود 500 کیلوگرم گوشت غیر قابل مصرف متعلق به یک مؤسسه خیریه که در شرایط ناسالم و در یک مرکز بسته‌بندی نگهداری می‌شد، ضبط شد.
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان بیان داشت: این مقدار گوشت از سوی کارشناسان اداره نظارت بر بهداشت عموم دامپزشکی استان کرمان کشف، شناسایی و پس از انجام آزمایش و تأیید غیر قابل مصرف بودن، همه آنها از چرخه مصرف خارج شدند.
قاضی‌زاده تصریح کرد: این محموله گوشت به دلیل نحوه و شرایط نگهداری نامناسب ضبط و معدوم شده که علاوه بر صرف وقت زیاد مأموران دامپزشکی موجب هدر رفت سرمایه پروتئینی و مالی استان کرمان شده است.
وی یکی از اصول تحقق امنیت را استفاده مناسب از منابع موجود دانست و از دست‌اندرکاران بخش تولید، نگهداری، فرآوری و عرضه مواد خام دامی درخواست کرد به شرایط بهداشتی توجه داشته باشند.
قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: کارشناسان دامپزشکی در سراسر استان کرمان آمادگی راهنمایی مردم در زمینه نحوه و شرایط نگهداری مواد خام دامی را دارند.
انتهای پیام/غ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول