اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای کاهش جرایم و ناهنجاری‌ها در جامعه

23 ستاد حفاظت اجتماعی در استان کرمان فعال شدند

خبرگزاری فارس: مسئول نظارت و بازرسی ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی استان کرمان گفت: 23 ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی در بخش‌ها و شهرستان‌های مختلف این استان فعال هستند.

23 ستاد حفاظت اجتماعی در استان کرمان فعال شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، علی یزدی‌زاده عصر امروز در جلسه ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی این شهرستان اظهار داشت: این شهرستان در راستای تحقق اهداف قوه قضائیه در این ستاد فعالیت‌های بسیار ارزنده‌ای انجام داده است.

وی افزود: باید تمام هسته‌های مرکزی ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی در محله‌ها و بخش‌های مختلف شهرستان‌ها معرفی و کار آنها با جدیت دنبال شود.

یزدی‌زاده تصریح کرد:‌ فلسفه وجودی این ستاد کاهش جرایم و ناهنجاری‌ها در جامعه است که باید در این راستا تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی ابراز داشت:‌ در حال حاضر 23 ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی با 200 هسته مرکزی در استان کرمان فعالیت دارند که 14 هسته آن در شهرستان جیرفت قرار دارد.

یزدی‌زاده عنوان کرد: معرفی نیروهای کارآمد و مؤثر در راستای کاهش جرایم و ناهنجاری‌ها در جامعه بسیار تأثیرگذار است.

وی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن علیه ایران اذعان داشت: باید با تبیین و تشریح آموزه‌های ناب دین اسلام در راستای تقویت فرهنگ اسلامی تلاش کنیم.

معاون ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی شهرستان جیرفت نیز در این جلسه اظهار داشت: هسته‌های مرکزی این ستاد در تمام نقاط شهرستان تشکیل می‌شود.

سید اسماعیل حسینی بیان داشت: این ستاد در راستای تحقق اهداف قوه قضائیه با حمایت و همکاری دادستانی شهرستان جیرفت فعالیت می‌کند.

به گزارش فارس، در ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی شهرستان جیرفت اعضای ستاد در راستای کاهش ناهنجاری‌ها و جرایم در این شهرستان نظرها و پیشنهادهای خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول