اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان ابهر خبر داد:

فعالیت 30 هسته ستاد حفاظت اجتماعی در ابهر

خبرگزاری فارس: دادستان ابهر گفت: در حال حاضر 30 هسته ستاد حفاظت اجتماعی ابهر در حال فعالیت هستند.

فعالیت 30 هسته ستاد حفاظت اجتماعی در ابهر
به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، حجت‌الاسلام اصغر حبیبی ظهر امروز در جلسه ستاد حفاظت اجتماعی این شهرستان با بیان اینکه سعی کرده‌ایم که اعضای ستاد حفاظت اجتماعی شهرستان ابهر از اعضای فعال بسیج باشند، اظهار داشت: بر اساس کلام امیرالمؤمنین (ع)، کوشش در راستای اصلاح کار مردم از برترین اقدام‌هاست.
وی افزود: اگر جامعه‌ای نسبت به اصلاح جامعه بی‌تفاوت باشد آن جامعه، جامعه‌ای مرده بیش نخواهد بود که همگان باید در مسیر توسعه جامعه گام بردارند.
رئیس ستاد حفاظت اجتماعی شهرستان ابهر با اشاره به اهمیت پیشگیری از وقوع جرم خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ستاد حفاظت اجتماعی تلاش در زمینه پیشگیری از وقوع جرم در جامعه است.
وی افزود: وقتی که اعضای ستاد نسبت به امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اجرایی و نیز محل کار خود اقدام می‌کنند، این امر خود از وقوع جرم پیشگیری می‌کند.
حجت‌الاسلام حبیبی در ادامه با بیان اینکه ستاد حفاظت اجتماعی در گذشته فعالیت چندانی نداشت، افزود: با حضور آیت‌الله لاریجانی در قوه قضائیه، اِستارت محکمی خورده شد و اهمیت بیشتری به ستاد حفاظت اجتماعی داده شد تا ستاد با راهکارها و گزینش‌های لازم نسبت به اجرای برنامه‌ها اقدام کند.
وی تعداد هسته‌های ثبت شده ستاد حفاظت اجتماعی شهرستان ابهر در گذشته را 15 مورد اعلام کرد و افزود: در سال جاری این هسته‌ها به 30 مورد افزایش پیدا کرده است که در هر هسته شاهد فعالیت 10 نفر هستیم.
رئیس ستاد حفاظت اجتماعی شهرستان ابهر در ادامه به فعالیت‌های صورت گرفته از سوی این ستاد اشاره کرد و گفت: برگزاری دوره آموزشی برای اعضای ستاد، برگزاری دو مورد جلسه معاونت‌های ستاد و برگزاری سه مورد جلسه توجیهی برای اعضای جدید از اقدام‌های صورت گرفته است.
وی افزود: تشکیل هسته مشاوره با حضور پزشکان و مشاوران دستگاه‌های اجرایی، تهیه و نصب تابلوهای مربوط به ستاد، توزیع احادیث و روایت‌های مرتبط با پیشگیری از وقوع جرم و همچنین دریافت 85 مورد گزارش کتبی توسط اعضای ستاد و ارجاع به مسئولان مربوطه از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در سال جاری محسوب می‌شود.
دادستان ابهر به دریافت بیش از 170 تماس تلفنی و حضوری مردم در ستاد حفاظت اجتماعی شهرستان ابهر اشاره کرد و گفت: شناسایی بیش از 4 هزار و 500 ماهواره با ذکر آدرس افراد، تهیه و انتشار نشریه ستاد حفاظت اجتماعی، جمع‌آوری 25 مورد کارت شناسایی فاقد اعتبار و نیز دیدار با امام جمعه ابهر از دیگر اقدام‌های صورت گرفته ستاد حفاظت اجتماعی در سال جاری است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول