اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اعضای هسته‌های ستاد مردمی حفاظت اجتماعی صورت گرفت

آموزش اعضای ستاد مردمی حفاظت اجتماعی فارس

خبرگزاری فارس: با حضور 400 نفر از اعضای هسته‌های ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی استان فارس، دوره‌های آموزشی ویژه این اعضا در شیراز برگزار شد.

آموزش اعضای ستاد مردمی حفاظت اجتماعی فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس این دوره‌های آموزشی با محوریت آشنایی با مبانی قانون تشکیل ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی، نحوه برخوردهای بازدارنده جرائم، سالم‌سازی فضای جامعه و همچنین برپایی امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمدشریف حسینی معاون آموزش ستاد پیشگیری و حفاظت اجتماعی با بیان اهمیت امر آموزش اعضای هسته‌های مردمی ستاد در راستای دستیابی به اهداف و سیاست‌های متعالی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه و برپایی سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: در این دوره‌ها ضمن آشنایی اعضای هسته‌های مردمی ستاد با شیوه‌های گزارش‌نویسی، استنادات در گزارش نویسی، انواع پیشگیری‌های وضعی، اجتماعی، اختصاصی، فرهنگی و کیفری نیز تشریح می‌شود.

وی افزود: در این دوره‌های آموزشی وظایف، اختیارات، نحوه ارتباط با مسئولان ارشد ستادهای پیشگیری و همچنین ممنوعیت‌های قانونی اعضا یادآوری و دستورالعمل‌های اجرایی به طور مجدد مرور شد.

در این دوره‌های آموزشی کارشناسان مختلف ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی در معاونت مردمی، معاونت بازرسی و آموزشی و پژوهشی به ارائه آخرین دستورالعمل‌های اجرایی پرداختند.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول