اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک

سرپرست مرکز آموزشی و درمانی آیت‌الله خوانساری اراک معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک جواد فرخی به عنوان سرپرست مرکز آموزشی و درمانی آیت‌الله خوانساری اراک منصوب شد.

سرپرست مرکز آموزشی و درمانی آیت‌الله خوانساری اراک معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز آموزشی و درمانی آیت‌الله خوانساری اراک اظهار داشت: کار در بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک به دلیل اینکه بیمارستان تخصصی سرطان است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مجید رمضانی افزود: روزانه چندین بیمار سرطانی از استان مرکزی و استان‌های همجوار برای درمان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند که خدمات‌دهی مطلوب به این بیماران از ضروریات است.

وی با تاکید بر اینکه این بیمارستان قطب مهم درمان سرطان در غرب کشور محسوب می‌شود تصریح کرد: خوشبختانه این بیمارستان در مدت فعالیت کوتاه خود خدمات ارزنده‌ای در بحث شیمی درمانی و پرتو درمانی به بیماران سرطانی ارائه داده است که توسعه کمی و کیفی این خدمات باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: راه‌اندازی این بیمارستان از برکات ارزشمند سفر هیئت دولت به استان است و از آنجا که هنوز تعدادی از بیماران در لیست انتظار پرتو درمانی قرار دارند تقویت امکانات زیرساختی درمانی و تجهیزات این بیمارستان باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی از تلاش به منظور ایجاد مرکز پیوند مغز استخوان در این مرکز آموزشی و درمانی خبر داد.

در این مراسم ضمن معرفی جواد فرخی به عنوان سرپرست مرکز آموزشی و درمانی آیت‌الله خوانساری اراک از خدمات مهدی صالحی تقدیر شد.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول