اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان مازندران:

بیمارستان فوق تخصصی کودکان مازندران نوسازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا گفت: اورژانس بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا در مازندران توسعه و نوسازی می‌شود.

بیمارستان فوق تخصصی کودکان مازندران نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، موسی احمدپور عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بخش اورژانس به عنوان ورودی و قلب هر بیمارستان معرفی شده و بهبود وضعیت و ساماندهی آن از مهم‌ترین اولویت کاری وزارت بهداشت است.

وی افزود: با توجه به کوچک بودن فضای اورژانس، کمبود تخت بستری، سرویس بهداشتی، حمام سرپایی و عدم وجود پاویون برای پزشک مقیم اورژانس، اقدام به ارتقا و ساماندهی بخش اورژانس کردیم.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا با اشاره به اینکه فضای موجود اورژانس مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است، بیان داشت: با همت خیر بابلی شفیع‌زاده و هلال احمر شهرستان بابل برای توسعه این بخش، ساختمان الحاقی بیمارستان واقع در ضلع جنوبی به مساحت 70متر مربع در دو طبقه در دست احداث است.

وی خاطرنشان کرد: با توسعه این بخش‌ها بیمارستان مجهز به پاویون رزیدنت‌ها و انترن‌های مرد در طبقه دوم ساختمان الحاقی و گسترش فضای داخلی بخش اورژانس از 12 تخت به 17 تخت افزایش می‌یابد.

رئیس بیمارستان فوق تخصصی کودکان امیرکلا اذعان داشت: همچنین اضافه شدن یک اتاق ایزوله، اضافه شدن یک واحد سرویس بهداشتی برای بیماران و همراهان، احداث حمام سرپایی برای بیماران، اختصاص یک اتاق برای آموزش رزیدنت‌ها و اینترن‌ها و اختصاص یک اتاق برای تریاژ وORT حداقل با سه تخت از دیگر اهداف این طرح است.

احمدپور از افتتاح این بخش‌ها در آینده نزدیک خبرداد و تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این بخش‌ها را با حضور مسئولان در خرداد ماه افتتاح و به بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول