اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی

عملیات اجرایی دومین بیمارستان تخصصی شهرستان پاکدشت آغاز شد

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی دومین بیمارستان تخصصی شهرستان پاکدشت با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شهر شریف‌آباد آغاز شد.

عملیات اجرایی دومین بیمارستان تخصصی شهرستان پاکدشت آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر یک‌روزه خود به شهرستان پاکدشت با حضور در بخش شریف‌آباد کلنگ بیمارستان 100 تختخوابی زعیم را به زمین زدند و عملیات اجرایی احداث بیمارستان رسما آغاز شد.  
فرماندار شهرستان پاکدشت طی سخنانی در این مراسم با اشاره به خدمات دولت در پاکدشت، گفت: خدمات دولت نهم و دهم در این مدت در مقایسه با دولت‌های گذشته بسیار ارزنده و چشمگیر بوده است و دولت با سرمایه‌گذاری در مناطق محروم خدمات ارزشمندی را به مردم مستضعف هدیه کرده است.
قربانعلی مقبلی افزود: دشمن سعی دارد با سیاه نمایی و خدشه دار کردن آمار و اطلاعات و اقدامات انجام شده توسط دولت ضمن تشویش افکار عمومی مردم را ناامید کند که روندی رو به جلو در تمام بخش‌ها و زمینه‌ها در شهرستان قابل مشاهده است. 
وی در ادامه ضمن برشمردن اقدامات صورت گرفته از جمله تجهیز ناوگان شهری، انتقال آب شرب سد ماملو به شهرستان، پیشرفت قابل ملاحظه بیمارستان 100 تختخوابی شهدای پاکدشت، نوسازی بافت‌های فرسوده روستایی، تعریض جاده شریف‌آباد به حیدرآباد و موارد دیگر عنوان کرد: تمام این دستاوردها در سایه وحدت و همدلی بوده و مردم باید سعی و تلاش کنند تا این وحدت حفظ شود.
فرماندار شهرستان پاکدشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم برای ما یک اصل است که باید برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی کرد و از طرف دیگر مردم باید اطمینان داشته باشند که انتخابات سالم برگزار می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان پاکدشت تأکید کرد: فرمانداری شهرستان پاکدشت با تمام وجود از آرای مردم صیانت کرده و از تمام امکانات خود برای برگزاری انتخاباتی پرشور استفاده می‌کند.
مقبلی در پایان تصریح کرد: فرمانداری شهرستان پاکدشت قانون مداری، رعایت اصل بی‌طرفی و تلاش برای فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول