اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد:

خودروهای دولتی برای تردد برگ مأموریت داشته باشند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب بجنورد بر داشتن برگ مأموریت از سوی خودروهای دولتی به هنگام تردد تاکید کرد.

خودروهای دولتی برای تردد برگ مأموریت داشته باشند

سید میرعلم سیدی بعد از ظهر امروز در حاشیه ملاقات با مردم بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: خودروهای دولتی به ویژه در ساعات غیر اداری حتماً باید برگ مأموریت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی برای متوقف‌کردن خودروهای فاقد برگ مأموریت تصریح کرد:‌ مأموران در صورت مواجهه با چنین موضوعی موظف بوده تا خودروی دولتی را توقیف و به پارکینگ هدایت کنند.

سیدی اظهار کرد: استفاده شخصی از خودروی دولتی تخلف محسوب می‌شود و به لحاظ قانونی قابل برخورد است.

وی اضافه کرد:‌ مدیران دستگاه‌ها لازم است تا به این موضوع توجه و از استفاده شخصی کارکنان در ساعت غیر اداری ممانعت به عمل آورند.

به گزارش فارس، استفاده شخصی از خودروهای دولتی در خراسان‌شمالی به عنوان یک معضل از سوی شهروندان مورد انتقاد قرار گرفته است.

آنان همواره بر نظارت و برخورد با استفاده‌کنندگان شخصی از خودروهای دولتی تاکید دارند.

* اجرای طرح عیون خودرویی در بجنورد تداوم یابد

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد همچنین با اشاره به تداوم اجرای طرح عیون خودرویی در این شهر گفت: در قالب این طرح با مزاحمان نوامیس مردم، رانندگی بدون حجاب شرعی و همراه داشتن سرنشینان بد‌حجاب و یا استفاده از زنان فروشنده فاقد پوشش اسلامی، با معرفی متخلفان به مراجع قضایی برخوردهای شدیدی می‌شود.

وی تصریح کرد: بر اساس این طرح همچنین حمل برخی از حیوانات همچون سگ و میمون در خودرو و در شهر خلاف قانون بوده و ضمن اخطار کتبی در صورت تکرار به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

سیدی خاطرنشان کرد: همچنین با رانندگانی که اقدام به بلندکردن صدای ضبط و پخش آهنگ‌های غیرمجاز و تردد در سطح شهر کنند، بدون هیچگونه اغماضی برخورد و خودروی آنان برای مدت‌ها توقیف می‌شود.

* برخورد قاطع با هنجارشکنان ماه مبارک رمضان

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد همچنین بر برخورد قاطع با هنجارشکنان و حرمت‌شکنان ماه رمضان تاکید کرد.

وی با بیان اینکه در این راستا تدابیر لازم اندیشیده شده است، تصریح کرد: مبارزه با هنجارشکنان ماه رمضان از خواسته‌های به حق مردم در جامعه اسلامی است.

سیدی اظهار کرد: به همین منظور دادستانی با هنجارشکنان در این ماه پر فضیلت قاطعانه برخورد و در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.

وی از مردم و افرادی که به دلیل مسافرت، بیماری و یا با هر دلیلی دیگر قادر به روزه‌گرفتن نیستند خواست تا از هرگونه اعمال و رفتاری که دلالت و تظاهر به روزه‌خواری باشد مانند خوردن،‌ آشامیدن و استعمال دخانیات پرهیز کرده و ضمن احترام به حقوق سایران، حرمت این ماه را نیز رعایت کنند.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول