اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در خاورمیانه انجام شده است

تولید ورق گالوانیزه خودرو توسط تولید کنندگان داخلی

خبرگزاری فارس: نخستین ورق گالوانیزه خودرو در خاورمیانه توسط تولید کنندگان داخلی تولید شده است.

تولید ورق گالوانیزه خودرو توسط تولید کنندگان داخلی

مسئول تولید شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فولاد، متالوژی و ریخته‌گری اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تولیدات شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ورق خودروی چهارمحال و بختیاری نخستین کارخانه‌ای است که با هدف تولید ورق خودرو در ایران مشغول به فعالیت است.

بهمن دشتا ادامه داد: در کشور هیچ واحد تولیدی به غیر از ما وجود ندارد که ورق گالوانیزه خودرو تولید کند.

مسئول تولید شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری افزود: این شرکت در حدود دو سال است که آغاز به کار کرده که در ابتدا با مشکلاتی رو به ‌رو بود اما در حال حاضر این موانع برطرف شده و آماده برای تولید هستیم.

وی تاکید کرد: درصدد هستیم که ورق خودرو مورد نیاز شرکت‌های خودروساز کشور از قبیل ایران خودرو و سایپا را مهیا کنیم.

دشنا سهامدار عمده شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری را شرکت سایپا عنوان کرد و گفت: در حال حاضر شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری نیز ورق‌هایی تولید می‌کند که مورد تقاضای سازندگان خودرو بوده و با استانداردهای جهانی نیز مطابقت دارد.

وی با اشاره به محصولات دیگر این شرکت اظهار کرد: در کنار محصولات خود تولیدات دیگری نیز داریم که در بعد صنعتی و تجارتی کاربرد دارد که قسمتی از آن تولیدات به خودروساز ارائه داده و قسمتی دیگر نیز در بازار ارائه می‌شود.

مسئول تولید شرکت ورق خودروی چهارمحال و بختیاری از کاربرد این ورقه در صنایع سخن گفت و ادامه داد: کارکرد این ورقه در بدنه خودرو بوده که عمر ورق را در مقابل خوردگی 1.5 برابر افزایش می‌دهد.

وی تاکید کرد: این ورقه گالوانیزه در بیشتر مصارف دیگری از قبیل در و پنجره‌سازی، کانال‌های کولر و شیروانی‌ها به کار می‌رود.

دشنا استقبال از نمایشگاه جاری را مثبت اعلام کرد و افزود: نمایشگاه بهتر از این هم می‌تواند برگزار شود اما اگر این روند هم ادامه پیدا کند مطلوب است.

وی اظهار کرد: یکی از محصولات کلیدی که صنعت ما به آن احتیاج دارد تولید این نوع ورق است که در خودروسازی احتیاج است و افزایش تولید آن در کشور نیز به حذف محصولات خارجی منجر می‌شود.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول