اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری فارس تاکید کرد

اسقاط خودروهای فرسوده در فارس

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری فارس گفت: دستگاه‌های اجرایی استان موظفند به وظایف ذاتی خود در زمینه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده عمل کنند.

اسقاط خودروهای فرسوده در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محسن اردکانی در پنجمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس در سال 91، با اشاره به تصویب‌‌نامه هیئت وزیران در مورد الزام کلان‌شهر شیراز برای از رده خارج کردن خودروهای فرسوده، اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی این استان باید برنامه عملی خود را با محدوده زمانی مشخص برای تحقق مصوبه هیئت دولت، به شورای برنامه‌ریزی و توسعه فارس ارائه کنند.

وی به استفاده گسترده دستگاه‌های اجرایی این استان از خودروی مینی‌بوس برای حمل و نقل کارکنان اشاره کرد و افزود: ادارات و نهادهای مستقر در شهر شیراز باید در مدت زمانی مشخص، اقدام به فسخ قرارداد خود با مینی‌بوس‌های فرسوده و جایگزینی آنها با وسایل نقلیه مجاز کنند.

اردکانی تصریح کرد: برای افزایش کیفیت تصمیم‌گیری در جلسات شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس، اعضای شورا موظفند در کلاس‌هایی که به همین منظور طراحی شده است، شرکت کنند.

در این جلسه گزارش مشروح مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس پیرامون وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر شیراز، درصد حضور خودروهای خارج از رده و روش‌های تسریع در اجرای طرح از رده خارج‌کردن این خودروها، در کلان‌شهر شیراز ارائه شد.

همچنین در این نشست مصوبات کارگروه‌های تخصصی پژوهش، فناوری و تحول اداری، اشتغال، امور زیربنایی، اقتصادی، بانوان و خانواده مطرح شد و برخی از آنها به تصویب شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان فارس رسید.

انتهای پیام/ز30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول