اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تجارت قائمشهر خبر داد

اجرای طرح شناسایی کالاهای قاچاق در قائمشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر با اشاره به اجرایی شدن طرح شبنم در شهرستان قائمشهر گفت: این طرح برای شناسایی کالاهای قاچاق در حال اجرا است.

اجرای طرح شناسایی کالاهای قاچاق در قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمد مهدی شیرخانی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان بیان داشت: کمبود مرغ در شهرستان تجربه تلخی بود، از امروز روند بهتری برای توزیع مرغ در قائمشهر خواهیم داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: با اشاره به اجرایی شدن طرح شبنم در شهرستان قائمشهر، اظهار داشت: این طرح برای شناسایی کالاهای قاچاق در حال اجرا است.

وی افزود: لوازم خانگی، رایانه‌ها، تجهیزات پزشکی، لوازم بهداشتی و اسباب بازی‌های وارداتی شامل این طرح هستند که فروشندگان با در اختیار داشتن فاکتور خرید این اقلام از برچسب‌هایی که ما در اختیار آنان قرار می‌دهیم کالاهایشان را از لیست قاچاق خارج کنند که در صورت نداشتن برچسب کالای خریداری شده از اقلام قاچاق محسوب می‌شود.

شیرخانی در بحث تنظیم بازار به تجربه تلخ خود در کمبود مرغ در شهرستان قائمشهر اشاره و خاطرنشان کرد: توزیع مناسب مرغ در اولویت کار اولیه این دستگاه در تنظیم بازار است که برای نیل به این هدف با یارانه‌هایی که دولت در اختیار پرورش دهندگان قرار داده مرغ با قیمت 4 هزار و 700 تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌گیرد.

این مسئول میزان توزیع مرغ 4 هزار و 700  تومانی در قائمشهر را بیش از 131 تن اعلام و تصریح کرد: کمبود میزان  مرغ در قائمشهر کاملا محسوس است که از امروز روند بهتری را در توزیع مرغ در شهرستان خواهیم داشت.  

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهر در بحث طرح نظارتی ماه مبارک رمضان نیز از پایلوت کردن دو مرکز سرکشی در قائمشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: نمایشگاه طرح ضیافت نیز با 15 درصد زیر قیمت بودن کالاهای 10 شرکت تولیدی در مجتمع الماس قائمشهر همه روزه از ساعت 16تا 21 در حال برگزاری است.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول