اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 ماهه نخست امسال

1900 بسته سیگار و تنباکو قاچاق در آمل ضبط شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره دخانیات آمل گفت: در سه ماهه نخست امسال یک هزار و 917 بسته سیگار و تنباکو قاچاق و غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

1900 بسته سیگار و تنباکو قاچاق در آمل ضبط شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، سید حسین محسن‌زاده در کمیسیون قاچاق کالا و ارز این شهرستان اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال 22 روز را به بازدید از مراکز عرضه اختصاص دادیم.

وی افزود: در این بین 56 تخلف به همراه کشفیات تشکیل پرونده شده و یک هزار و 917 بسته سیگار و تنباکو قاچاق و غیرمجاز کشف و ضبط شد.

محسن‌زاده با اعلام اینکه باید پیشگیری از قاچاق را در مورد افرادی که مبادرت به این جرم می‌کنند در پیش بگیریم، یادآور شد: باید در راه مبارزه به قاچاق کالا و ارز قانونمندتر عمل کنیم و در این رابطه بین ادارات، دستگاه‌ها و نهادها همکاری بیشتری ایجاد شود.

این مسئول با تاکید اینکه در فروردین امسال 807 بسته سیگار قاچاق کشف و ضبط شد، ادامه داد: با شدت کنترل و نظارت طرح ضربتی در ماه‌های آینده شاهد کاهش اجناس قاچاق بودیم.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته 25 هزار بسته کشفیات سیگار قاچاق در این شهرستان داشتیم، بیان داشت: بحث نظارت خیلی دقیق و ظریف است و از دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انتظار داریم که نظارت کامل داشته باشند و کارگروهی برای بررسی قیمت‌ها تشکیل دهند که هر روز یک صنف از لحاظ قیمت و جزئیات بررسی شود.

مسئول رسیدگی قاچاق کالا در نیروی انتظامی آمل نیز در این نشست گفت: تاکنون پرونده قاچاق و کشف مشروبات الکی، مشروبات دست‌ساز، منهدم‌سازی دو کارگاه مشروب‌سازی، سیگارهای خارجی، ماهواره و لوازم جانبی آن، قرص‌های اعتیادآور و روان‌گردان، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی را روانه دستگاه‌های قضایی کردیم.

علیرضا لسانی همچنین از کشف پنج دستگاه موتور سیکلت خارجی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

کارشناس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان نیز عنوان کرد: در یک ماه اخیر هفت کیلوگرم تریاک از قاچاقچیان در آمل کشف و ضبط شد.

احمد اعلایی اذعان داشت: در این راستا دو نفر از عوامل فروش دستگیر شده که با تشکیل پرونده قضایی به مراکز حکومتی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول