اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل گمرکات کردستان خبر داد

تشکیل 358 فقره پرونده قاچاق در گمرکات کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرکات استان کردستان از تشکیل 358 فقره پرونده قاچاق کالا در گمرکات استان خبر داد و گفت: این پرونده‌ها در گمرکات سنندج، بانه و باشماق تشکیل شده‌اند.

تشکیل 358 فقره پرونده قاچاق در گمرکات کردستان

محمد شهبازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از این تعداد پرونده 245 فقره در گمرک سنندج، 68 فقره در گمرک بانه و 45 فقره در گمرک باشماق تشکیل شده است.

وی به ارزش دلاری پرونده‌های یاد شده اشاره کرد و افزود: ارزش دلاری این پرونده‌ها یک‌میلیون و 212 هزار و 547 دلار بوده که مربوط به سه ماه نخست سال‌جاری است.

مدیرکل گمرکات استان کردستان یادآور شد: در سه ماه نخست سال گذشته نیز 521 پرونده قاچاق به ارزش 3 میلیون و 297 هزار و 914 دلار تشکیل شد.

شهبازی اضافه کرد: تشکیل پرونده‌های قاچاق از طریق گمرکات استان در سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد کاهش یافته است.

وی در سخنان خود به امانات پستی انجام شده از طریق گمرک سنندج اشاره و خاطرنشان کرد: 457 بسته امانت پستی به وزن یک‌هزار و 440 کیلو و به ارزش 28 هزار و 800 دلار از طریق گمرک سنندج وارد شده است.

مدیرکل گمرکات استان کردستان بیان کرد: همچنین 391 بسته امانت پستی از طریق گمرک سنندج به وزن یک‌هزار و 848 کیلو و به ارزش 26 هزار و 20 دلار از کشور خارج شده است.

شهبازی در پایان سخنان خود صادرات 302 هزار به خارج از کشور و 649 تنی کالا و واردات 5 هزار و 166 تنی کالا از گمرکات استان به داخل کشور را از دیگر اقدامات انجام شده توسط گمرکات استان در طول سال‌جاری اعلام کرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول