اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اثر سهل‌انگاری در طبخ غذا صورت گرفت

وقوع آتش‌سوزی در ساختمان 6 طبقه رشت

خبرگزاری فارس: به دلیل سهل‌انگاری در طبخ غذا، یکی از واحدهای ساختمان 6 طبقه رشت طعمه حریق شد.

وقوع آتش‌سوزی در ساختمان 6 طبقه رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی رشت ظهر امروز در جریان بازدید از ساختمان مذکور اظهار کرد: حریق ساعتی قبل در قسمت بالکن طبقه ششم این ساختمان در هنگام پخت غذا روی گاز پیک‌نیکی روشن در مجاورت سیستم مرکزی کولر اسپیلت و سرایت شعله‌های گاز به آن اتفاق افتاده است.

محمدعلی رفیعی ادامه داد: به دنبال این حادثه ساکنان منزل در لحظات اولیه از جعبه آتش‌نشانی به منظور بهره‌مندی از تجهیزات موجود استفاده می‌کنند که با جعبه خالی و فاقد هرگونه وسایل اطفاییه مواجه می‌شوند و در نهایت با تماس به 125 آتش‌نشانی درخواست کمک کردند که بلافاصله 9 دستگاه خودرو و 27 نفر از نیروهای آتش‌نشان با حضور به موقع در صحنه حادثه آتش را در کمتر از سه دقیقه خاموش کردند.

وی افزود: پس از بازدید از این ساختمان در کمال ناباوری مشاهده شده که تمام طبقات فاقد هرگونه تجهیزات اطفاییه نظیر خاموش کننده دستی، جعبه F، شیر فلکه آب آتش‌نشانی، سیستم لوله خشک، سیستم اعلام اتوماتیک و یا دستی و همچنین شیر قطع گاز مجزا برای هر واحد است.

این مسئول به مالکان ساختمان‌های آپارتمان‌ها توصیه کرد که با بازدید دوره‌ای از تجهیزات اعلام و اطفای حریق، احتمال بروز حوادث را به حداقل برسانند.

به گفته وی، حادثه مذکور هیچ‌گونه تلفات جانی در بر نداشته است.

ا‌نتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول