اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کامیاران خبر داد

تهیه 100 دستگاه آتشکوب برای مقابله با آتش‌سوزی در کامیاران

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان کامیاران از تهیه 100 دستگاه آتشکوب و تجهیز مراکز دهستان‌های این شهرستان به تانکرهای آب قابل حمل برای مقابله با حوادث احتمالی و آتش‌سوزی خبر داد.

تهیه 100 دستگاه آتشکوب برای مقابله با آتش‌سوزی در کامیاران

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌عسکر روحانی پیش‌ازظهر امروز در نشست دهیاران و مسئولان تعدادی از دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان کامیاران اظهار داشت: دهیار به عنوان مسئول اصلی روستا و مدیر بحران، نقش تعیین‌کننده‌ای در حل مشکلات مردم و اتفاقات ناگوار دارد.

وی افزود: با توجه به امکانات موجود و بستر مناسب ارتباطی، انتظار می‌رود دهیاران با پیگیری لازم در طول شبانه‌روز امکان ارائه خدمات مطلوب به ساکنان روستاها را هموارتر سازند.

روحانی تصریح کرد: شرایط گسترش فعالیت و تولید در بخش‌های کشاورزی و دامی، پرداخت تسهیلات و واگذاری زمین فراهم شده است که در این زمینه نیز دهیاران می‌توانند با اطلاع‌رسانی به‌موقع سهم مهمی در رونق اشتغال در روستاها داشته باشند.

فرماندار کامیاران ضمن اعلام خبر جمع‌آوری تابلوهای متفرقه در حریم راه‌ها، از دهیاران خواست در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و نگهداری و حفاظت از طبیعت به عنوان سرمایه ملی جدی باشند.

روحانی به دهیاران توصیه کرد افراد توانمند و جوان را برای همکاری با مراکز امدادی معرفی تا در موقع بروز حوادث بتوانند در اسرع وقت آماده مقابله با بحران‌های احتمالی باشند.

وی ایجاد چند مکان مشخص برای دفع نخاله‌های روستایی با همکاری بخشداری به صورت متمرکز و توجه به مشکلات و اطلاع‌رسانی و ارائه گزارش کاری دهیاران را ضروری دانست.

فرماندار کامیاران در پایان بر نظارت مستمر دهیاران به عنوان نمایندگان دولت بر فعالیت‌های عمرانی و گسترش رابطه با دستگاه‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول