اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر:

نخستین پیست تارتان استان بوشهر احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با وجود ظرفیت‌های این استان در رشته دوومیدانی و نیازی که وجود دارد نخستین پیست تارتان استان بوشهر احداث می‌شود.

نخستین پیست تارتان استان بوشهر احداث می‌شود

رضا جمشیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: اخیرا بازدیدی از ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر داشتیم و به دلیل نیاز رشته دوومیدانی و ورزشکاران علاقه‌مند در این رشته تصمیم گرفتیم نخستین پیست تارتان استان بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر احداث شود.

وی افزود: تنها پیست تارتان استان مربوط به ورزشگاه دانشگاه آزاد بوده که متعلق به بخش خصوصی است و در صورت احداث پیست تارتان در ورزشگاه شهید بهشتی، این نخستین پیست ورزشی تارتان در استان خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت‌های ورزشکاران استان در رشته‌های مختلف ورزشی بیان کرد: با وجود حمایت‌های مسئولان از اداره کل ورزش و جوانان شاهد موفقیت‌های چشمگیری ورزشکاران در استان بوشهر هستیم.

جمشیدی با اشاره به کسب عنوان نخست تیم منتخب استان بوشهر در مسابقات ورزش‌های عشایری کشور گفت: این جشنواره ورزشی به مدت دو روز در شهر سلطانیه از توابع استان زنجان که دارای چمن طبیعی نیز است برگزار شد.

وی ادامه داد: این جشنواره در 12 رشته از ورزش‌های عشایری، در فضای روباز و با هدف معرفی، احیا و رونق‌بخشی به ورزش‌های بومی و محلی روستایی و عشایری انجام شد و هر یک از استان‌های شرکت‌کننده نیز حداکثر با 12 ورزشکار در جشنواره حاضر و در رشته‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

وی در مورد مقام‌های کسب شده توسط ورزشکاران استان بوشهر ادامه داد: صادق پاکدامن مقام اول مسابقات چهارگانه، اسفندیار مجهزی مقام سوم کشتی در وزن 85- کیلوگرم، محسن میرشکاری مقام پنجم کشتی 85+ کیلوگرم و فاطمه بحرانی تنها مقام هشتم ماده سه گانه را کسب کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر با اشاره به موفقت تیم ووشو استان در رقابت‌های قهرمانی کشور اظهار داشت: تیم ووشو استان بوشهر توانست در مسابقات قهرمانی کشور که در استان اصفهان برگزار شد، دو مدال طلا، 1 نقره و 7 برنز کسب کند.

جمشیدی اضافه کرد: تیم ووشوی استان بوشهر توانست از 18 ورزشکار اعزامی به مسابقات،‌ صاحب 10 مدال مختلف شود.

وی بیان کرد: ووشوی استان بوشهر این ظرفیت را دارد که بتواند در مسابقات قهرمانی آینده نفرات بیشتری را به این مسابقات اعزام کند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول