اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان

کارآفرینان برتر مازندران تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: براساس معیارهایی که وزارتخانه برای کارآفرینان برتر تعیین کرد، 11 کارآفرین در مازندران مورد امتنان قرار گرفتند.

کارآفرینان برتر مازندران تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علی بابایی کارنامی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران پیش از ظهر امروز در هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر مازندران که در سالن اجتماعات شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران برگزار شد با بیان اینکه در سال حمایت از تولید ملی و کار و سرمایه ایرانی باید آغازگر حرکتی جدید در چرخه فضای کسب و کار باشیم، اظهار داشت: تمام کارآفرینان برای افزایش تولید ملی و رونق اقتصادی کشور گام بر می‌دارند.

وی به معیار انتخاب برترین‌های جشنواره کارآفرینان برتر اشاره کرد و گفت: براساس معیارهایی که وزارتخانه برای کارآفرین برتر تعیین کرد 11 کارآفرین در مازندران مورد امتنان قرار می‌گیرند.

این مسئول با بیان اینکه امسال ثبت‌نام کارآفرینان به صورت ثبت در سامانه انجام شد، تصریح کرد: امسال 470 کارآفرین مازندرانی در سایت نام نویسی کردند که هیئت داوران براساس نوآوری در سهم بازار، کیفیت محصول، سنجش اقتصاد مقاومتی در تولیدات، استفاده از فناوری نو و دانش بنیان، ضریب خطرپذیری مالی و آینده‌نگری تدوین طرح توجیه اقتصادی، اشتغال در طرح کارآفرینی و مناطق جغرافیایی و دریافت لوح در عرصه کشوری و بین‌المللی مورد قضاوت قرار دادند.

بابایی با اشاره به اینکه تمام بنگاه‌های اقتصادی مازندران با توجه به مشقت‌هایی که در روند کار می‌بینند از نظر ما برتر هستند، متذکر شد: کارآفرینان و تولیدکننده‌ها در مقابل تمام موانعی که در روند کارشان وجود دارد گذر می‌کنند تا به تولید ملی دست یابد با ارزش است.

وی با تاکید بر اینکه ملاک ارزیابی کارآفرینان به صورت ملی بوده و هیچ فرقی بین کارآفرینان و تولیدکننده‌ها در مازندران وجود ندارد، اذعان داشت: در شرایط کنونی همه کارآفرینان برای فعال کردن چرخه ملی کشور کار می‌کنند تا تولیدات داخلی رونق یابد.

در این مراسم 11 کارآفرین برتر استان مازندران و هیئت داوران هفتمین جشنواره امتنان از کارآفرینان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول