اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بروجرد:

مصرف تولیدات داخلی به اقتصاد کشور کمک می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی آموزش و پرورش بروجرد گفت: با فرهنگ‌سازی و مصرف تولیدات داخلی علاوه بر کمک کردن به اقتصاد کشور، مشکل اشتغال نیز حل می‌شود.

مصرف تولیدات داخلی به اقتصاد کشور کمک می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمد کاوند‌ عصر امروز در جلسه کمیته فرهنگی تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، که در سالن کنفرانس، آموزش و پرورش بروجرد، برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل در توسعه اقتصاد کشور تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌باشد که با استفاده از محصولات داخل کشور می‌توانیم به رونق اقتصادی کشور کمک کنیم.

وی بیان کرد: استفاده از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی می‌تواند در مقابل تحریم‌های دشمنان موثر باشد.

معاون پرورشی آموزش و پرورش بروجرد، تصریح کرد: نام‌گذاری امسال از دو نظر اهمیت قابل ملاحظه‌ای دارد که یکی مردم از، کالاهای ایرانی، استفاده کنند و تولیدکنندگان هم کیفیت کالاها را بالا برده تا مردم بهتر از این تولیدات استفاده کنند.

در ادامه این جلسه معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش بروجرد گفت: نخستین گام در تحقق این شعار، تشویق مدارس برای خرید کالاهای داخلی، می‌باشد که مدیران مدارس باید به این نکته توجه داشته باشند.

حسین شیخ الملوکی بیان کرد: مسئله تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید به یک فرهنگ تبدیل شود و مصرف کالای داخلی به عنوان یک ارزش تلقی گردد و باید کالاهای داخلی را مصرف کنیم، تا حامی و پشتیبانی برای کارگر داخلی و سرمایه ملی و تولید ایرانی باشد.

در ادامه این جلسه معاون متوسطه آموزش و پرورش آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی و آماده نمودن زیرساخت‌های تولید ملی است.

حسین نقدی گفت: با تلاش و همکاری در این زمینه شاهد رشد و پیشرفت بیشتر در جامعه هستیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول