اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امور اقتصادی آذربایجان‌غربی تاکید کرد

نهضت خرید کالاهای تولید داخلی توسط دستگاه‌های اجرایی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان امور اقتصادی آذربایجان‌غربی گفت: نهضت خرید کالاهای تولید داخلی باید توسط دستگاه‌های اجرایی آغاز شود.

نهضت خرید کالاهای تولید داخلی توسط دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حسین دبیری عصر سه‌شنبه در جمع ذی‌حسابان و معاونان ذی‌حساب دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی با خرید کالاهای داخلی تسریع می‌شود که دستگاه‌های اجرایی استان باید در نهضت خرید کالاهای تولید داخلی پیشتاز باشند.

وی با بیان اینکه تحقق اهداف تولید ملی و حمایت از سرمایه و کار ایرانی گامی بزرگ در دستیابی به استقلال اقتصادی کشور محسوب می‌شود، افزود: دستگاه‌های اجرایی سعی کنند از خرید و مصرف کالاهای خارجی خودداری و از مواردی که مشابه داخلی و تولید ملی است، استفاده کنند.

دبیری با بیان اینکه کالاهای ایرانی با دوام است و خرید آن سبب حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی می‌شود، افزود: ذی‌حسابان در این زمینه نظارت داشته باشند.

رسالت ذی‌حسابان نظارت بر هزینه اعتبارات و خرید اقلام مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان است که باید در این زمینه توجه ویژه‌ داشته باشند.

دبیری اضافه کرد: ذی‌حسابان باید عملکرد سالانه اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای دستگاه‌های اجرایی آذربایجان‌غربی را به هنگام ارائه دهند.

طهماسب حاجی‌حسینلو معاون هزینه و رئیس خزانه معین آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه از حضور مستمر مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های مرتبط با وظایف ذی‌حسابان برای وحدت رویه و افزایش رویه نظارتی و دقت ذی‌حسابان در جلسات مشترک خبر داد.

در این جلسه که با حضور مسئولان اداره کل تامین اجتماعی آذربایجان‌غربی، ذی‌حسابان و معاونان ذی‌حساب استان در محل سالن اجتماعات سازمان امور اقتصادی و دارایی تشکیل شد، مواد قانونی مربوط به بیمه تامین اجتماعی و سوابق بیمه‌ای کارکنان دستگاه‌های اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول